ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

ساعت ۲:۱۵ دقیقه_شبمرگی_قرمه سبزی

احتمال اینکه این پست از لحاظ قواعد درست نباشه خیلی زیاده.

خب خوش اومدین به یه روزمرگی دیگه

امروز از خواب که بیدار شدم ورزش کردم و صبحونه خوردم و یه دوش آب سرد گرفتم.

بعد شروع کردم کلی عکس گرفتم کلی هم از خودم گرفتم

نشستم پای برنامه ادیت و همشون رو ادیت زدم..

برای کلاس ادیتی گفتم و چندتا دلیل دیگه باید کلی پوستر و اینفوگرافیک طراحی کنم

درس خوندم کلیییییی

کتاب خوندم و عصر یه قهوه خوردم

دوباره درس خوندم و یه فیلم دیدم و دوباره نشستم پای ادیت

ساعت 12

به شکل معجزه آسایی سه تا پشه و فکر خیال نداشتن بخوابم،برای همین آهنگ گذاشتم و موهام و چهل گیس بافتم

ساعت 1

آنقدر گشنه ام بود که خدا می‌دونه

رفتم یوتوب و قرمه سبزی که از ناهار مونده بود رو کشیدم و خوردم،گشنه ام بود.

رفتم و یکم دیگه کتاب خوندم به امید اینکه خوابم ببره

ساعت2

تو فکر بودم که یهو با یه صدا اومدم بیرون

سگ کوچولو خورد زمین،رفتم پیش مامانم و یادم افتاد ععع دوربین رو نزدی تو شارژر ،رفتم تو اتاق که دوربین رو اوکی کنم تا دیدم سگ با عروسکش اومده پیشم:)

باهاش بازی کردم و..

بنظرم امروز روز باحالی بود


آب سردروزمرگیشب بیداریخستکیسگ
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید