ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

من کیم؟اینبار میدانم:)

یک پستی اون اول اول ها نوشته بودم با این تیتر:من کیم؟_نمیدانم.

احساس کردم نیازه که یک بیوگرافی خوب و درست از خودم بهتون بدم_غیر از اون از رشد هام بگم:)

من امیلیم_یه دختری که اونقدر حرف میزنه و مخ همه رو میخوره که همه از دستش فراری شدن،یه دختری که صدای بلند خندش رو همه میشناسن،ادمی که وقتی پست من کیم قبلی رو میخونه می‌فهمه چقدر احمق بوده.!

من امیلی ۱۵ ساله عاشق تاریخ

دختری که سرگذشت جنگ های جهانی رو از بر شده

دختری که بجای اینکه وقت بزاره رو به پوستش برسه می‌ره زندگینامه ی آدمای تاریخی رو میخونه از کوروش کبیر تا چرچیل:؛)

این عکس ترکیب همه ی عکس های که من دوستشون دارم
این عکس ترکیب همه ی عکس های که من دوستشون دارم

امیلی عاشق نقاشی و عکاسی که خواننده هایی رو گوش میده که اصلا اون دوران وجود خارجی نداشته

با پادکست رشد کرد با دوست شدن با آدمای مجازی با بیشتر حرف زدن با یوگا وجودش رو آروم کرد

با راه رفتن با عتیقه جمع کردن کاری کرد که آروم باشه

آروم بودن یعنی سنگینی رو خودت حس نکنی_یعنی بتونی طوری نفس بکشی طوری راه بری که بعضی وقت ها که دوست داری بقیه فراموشت کنن

من این بار میتونم بفهمم که رشد کردم:)

من بالاخره فهمیدم خودم بودن یعنی چی:)

و عاشق این حس شدم


هنوز اون قدر ادم منطقی نشدم که بخوام نصیحتتون کنم ولی اگه نوجوونید ، باید اینو از من بشنوید هیچ چیز این شکلی هست نمی‌مونه آدمایی که با تمام وجود قبول دارید که میمونن میرن،و جاشون رو میدن به آدمای تازه،هیچ‌ وقت قرار نیست از ذهنتون پاکشون کنید، خودتون تغییر میکنید،بالغ شدن رو با گوشت و پوست و استخوونتون درک میکند،و یه روزی میفهمید هیچ چیز به اندازه ی خودتون مهم نیست!:)
هیچ چیز به اندازه ی خودتون مهم نیست!:)

پادکست های مورد علاقه ام اگه بخوام از یک تا ۱۰ بهشون نمره بدم:

راوی_8

رواکست_9

رخ_10

خودکست_8

روزن_7

جادی_7

رختکن بازنده ها_10

طنز پردازی_10

مرسی که خوندید ✨ 😃


خودشناسیعلاقمندی هابیوگرافیپادکسترشد شخصیتی
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید