ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من یک سیگارم!

من یک سیگارم،سیگاری که از چوب درختان ساخته شده است ولی برای طبیعت مضر است! سیگاری که برای از بین بردن درد انسان ها له شده است!سیگاری که نماد بدی است و همه میگویند به شش ها اسیب میزند!

اگر انقدر موجود بدی هستم چرا مرا ساختید؟چرا مرا به وجود اوردید؟ به وجود اوردین که بهم بگویید بد؟ من سوختم تا انسان هارا ارام کنم،نسوختم که طبیعت بهم بگوید دشمن!من یک سیگار بی روحم که سرد و گرمی زندگی را بدتر از همه کشیدم!

مرا اتش زندن برای ارامش خود و اخر له شدم برای نبود سطل اشغال می بینید؟ من سیگار بی روح زندگی سوزانی داشتم چون شما مرا به وجود اوردید!

اما زندگی فقط سردی نیست و گاهی گرمی خانه هم حس میشود گرمی جا سیگاری برای من بهترین چیز دنیاست اما همان خانه هم امنیت ندارم چون کودکانی هستند که میایند و خاکستری که سعی داشتم ان را بهبود دهم را له میکردند و مرا طوری نابود میکردند که با باد کولر جابه جا شم و اخر سر از کیسه ی جارو برقی سر دراوردم!

این زندگی من است به عنوان یک سیگار


زندگیسیگارسرد و گرمیسوزانسرسخت
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید