ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

هعی دوباره روزمرگی

توی پست قبلی یه تیکه اش گفتم که ادامه ی داستان رو توی پست بعدی میگم که خوش اومدین تو ادامه ی اون پست.

من یه نقشه ی جغرافیا دارم،اون بالا هست↑ هروز بهش زل میزنم و برسی میکنم که برای اولین بار کدوم کشور میخوام برم،و بخواطر همون مطمئن شدم که باید دوباره برم کلاس زبان و تا 16 سالگی مدرک رو بگیرم،اون وقت میتونم با خواهرم برم اون کشوری که می‌خوام^^

یه چیزی که تو اون کتاب فروشی دیدم و یادم رفت بگم این میز مانگا ی اینگلسی بود که میشه گفت یکی دیگه از دلایل اینکه میخوام زبان بخونم،واقعا وقتی دیدمش اوردوز کردم:)

این پست زیادی کوتاهه چون فقط چیزایی که تو اون پست یادم رفت بگم رو گفتم

بزارید یه چک کنم ببینم چیزی یادم نرفت؟

آهان باید یه اینفوگرافیک درست کنم..های

شنبه امتحان مطالعات دارم ولی از اونجایی که تاریخ رو بصورت تفریحی میخونم واقعا غصه ندارم.

پ.ن:بخواطر اینکه حافظم پاک شد و بهتون گفته بودم ،با کمبود آهنگ مواجه شدم.

اگه آهنگ فوق العاده ای می‌شناسید،ممنون میشم لطف کنید تو کامنت بهم معرفی کنید.

ممنون که خوندید🤝:)

روزمرگینقشه ی جغرافیااهنگادیتنمیدونم چی بگم
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از حقیقت ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید