ویرگول
ورودثبت نام
Jooje_tighi
Jooje_tighi
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

آقای بیرانوند!داداش کوچیکم دیگه تو رو دوست نداره!

من یک پرسپولیسی تموم عیارم.تو رو از وقتی پنالتی رونالدو رو گرفتی یه جور دیگه دوست دارم.تا اینکه چند روز پیش اون حرکت رو با اون مامور پلیس انجام دادی.راستش جا خوردم.من چون میدونم همه ی ما آدما ناخواسته یه کارایی رو انجام میدیم و بعدشم پشیمون میشیم،هنوزم تو رو دوست دارم.

اما داداش کوچیکم که بد جوری عاشق پلیس هاست و دلش میخواد پلیس بشه، اون هم به واسطه ی علاقه ی من به تیم پرسپولیس این تیم رو دوست داره.پنج سالش بیشتر نیست ولی تموم بازیکنان پرسپولیس مخصوصا شما رو می شناسه.همین الان میدونه که فردا پرسپولیس توی جام حذفی با سپاهان بازی داره. اونم تو رو خیلی دوست داشت،ولی از موقعی که توی اون فیلم دید که ماموره رو اون جوری گذاشتی کنار،میگه من دیگه بیرانوند رو دوست ندارم.ازش می پرسم چرا؟ میگه به خاطر اینکه آقای پلیس رو پرت کرد اون ور. اون که دوست نداره ابهت پلیس بره زیر سوال و خودش رو هم از پلیس های آینده میدونه،بدجوری خورد تو ذوقش. فکر میکنید دیروز وقتی ازش پرسیدم تو اگر جای اون پلیس بودی چیکار میکردی چی جوابم رو داد؟ گفت:"تفنگم رو درمی آوردم میکشتمش!"

راستی میدونی اون چرا شما و پلیس ها رو دوست داره؟ برای اینکه شما و پلیس ها از طریق تلویزیون هفته ای چندبار مهمون خونه ی ما هستید،با این تفاوت که وقتی کس دیگه ای مهمون خونه ی ما باشد و شما هم مهمون خونه ی ما باشید،ما بیشتر از مهمون هایی که کنارشون نشستیم حواسمون به شماست.یه جورایی انگار شما مهمون تر هستید. ای کاش حواس تو و دوستانت به این قضیه باشه.

ای کاش حواست بود همین ماموری که تو بهش توهین کردی و همکارانش اگر نبودند،تو دو دقیقه نمی تونستی توی اون دروازه طاقت بیاری چه برسه به اینکه بعد از بازی باد بیندازی توی غبغبت و جلوی دوربین بالا و پایین بپری.ای کاش حواست بود شاید همین ماموری که تو بهش توهین کردی چند روز دیگه وقتی داره برای حفظ امنیت من و تو و خانواده مون تلاش میکنه،جونش رو از دست بده.گیریم کمیته ی انضباطی تو رو بخشید،اون موقع تو میتونی خودت رو ببخشی؟

حالا می فهمم چرا پدرم نگذاشت فوتبال را حرفه ای دنبال کنم. می گفت فوتبال پر از بی اخلاقی است. فوتبال به اخلاق تو آسیب میزنه. تو رو براش مثال می زدم و یه چند نفر دیگه رو، می گفت یه کم صبر کن بعدش می فهمی چی میگم. الان که تو این کار رو کردی دیگه نمیتونم تو رو براش مثال بزنم. حالا خدا خدا میکنم بقیه ی اونهایی که براش مثال می زدم مثل تو من رو ضایع نکنن.

یه بازیکن فوتبال وقتی توی بازی کارت قرمز می گیره،فقط یه جلسه محروم میشه. ولی امان از وقتی که توی اخلاق کارت قرمز بگیره...!
فوتبالبیرانونددلنوشتهویرگولحال خوبتو با من تقسیم کن
هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام‌تر از آهو، بی‌باک‌تر از شیرم/ هرلحظه که می‌کوشم در کار کنم تدبیر، رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر (مولانا)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید