ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا
علیرضا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

واقعا دارم میام چالش بیو؟

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: ناکافی
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: کلاغ هارو
۳- اگه یه رایحه بودم: ادکلن کرید اَوِنتوس
۴- اگه یه شیء بودم: بدون شک؛ تبر.
۵- اگه یه رنگ بودم: آبی‌خاکستری
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: فلش بک زدن تو زمان و دستکاری گذشته؛
۷- اگه یه ژانر بودم: درام
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: یه نوع قهوه؟[فقط یکی؟] آم ساری؛ 60/40 عربیکا.
۹- اگه یه حس بودم: خشم-خستگی
۱۰- اگه یه مکان بودم: کتابخونه (بله؛ در کمال تعجب نمیگم کافه؛ چون روحم به آرومی کتابخونه س)
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: صددرصد کلاغ
۱۱- از چی متنفرم: خیلی چیز ها
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: امیدِ کاذب
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: ایجاد آرامش تو محیطی که توش ام
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: تلاش های خودم؛ حرف زدن با دوستام؛ آهنگ بیوتیفولِ امینم
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: من همون آهنگای معدودمو بارها گوش می کنم

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: هاول

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: گلدون پتوس؛ کاپوچینو کاراملی (نمیشه اسم آدم هم بنویسم؟)

یه آرت از قلعه متحرک هاول
یه آرت از قلعه متحرک هاول


فلش بکچالش
«مرا بخوان به کاکتوس ماندن»
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید