ویرگول
ورودثبت نام
نامه های علی و زری
نامه های علی و زری
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

نامه نود و شش ( شازده کوچولوی من )

علی عزیزم سلام

اولین بار که دیدمت برات کتاب خوندم. یادت هست؟ شازده کوچولو را برات هدیه آورده بودم. کتاب محبوبم. همونجا قسمت روباه و شارزه کوچولو را برات خواندم.

همونجا که روباه به شازده کوچولو میگه :


آدم‌ها همه‌چیز رو همین‌طور حاضر و آماده
از دکان‌ها میخرند.
اما چون دکانی نیست که دوست معامله کند، آدم‌ها مانده‌اند بی‌دوست.
تو اگر دوست می‌خواهی خب مرا اهلی کن...!

سرت کنار شانه ام بود و صدای نفسهات رو میشنیدم. آرام و بی صدا گوش میدادی. طوری که باید وسطش سرمو بالا میاوردم که ببینم چرت نمیزنی.

یه کم طول کشید خوندش چون بعدش دلم خواست قسمت گلها رو هم برات بخونم. همونجا که شازده کوچولو به گلها میگه:


زیبایید اما خالی هستید ،
برایتان نمی‌شود مُرد ...

یادته آخرش داشتیم با هم کل کل میکردیم که هر کدوممون ، کدوم شخصیت داستانیم. آخرش تو شدی شازده کوچولو و من گل تو.

نمیدونم این حرکتو دوست داشتی یا چون دیت اول بود روت نشد بگی خوشت نیومده. ولی مطمئنم خوشت اومد چون بعدش کتابو کامل خوندی.

ولی تو ندونسته یکی از بزرگترین آرزوهای منو برآورده کردی. پیدا کردن یکی که بشه کنارش و براش کتاب خوند، یه معجزه است و جا داره تو این شب عزیز به افتخار آقای ولنتاین ، ازت تشکر کنم که منو پیدا کردی و اون نیمه پر لیوان زندگی رو نشونم دادی.


و از اینکه مجبوری هدیه های ولنتاینی منو با تم شازده کوچولو ببینی منو ببخشی. قاب گوشی و ماگ و بوک مارک و کیف هندزفری و حالا هم عروسک.

شازده کوچولوی من!

من با این داستان راه افتادم دنبال عشق. پس باید دینی که به گردنم داره ادا کنم. ناخودآگاه اسم ولنتاین و عشق که میاد ، یاد داستان شازده کوچولو میفتم.

یار دور قشنگم!

این گوگولی جذاب با عشق بافته شده. امیدوارم یه روزی تو ویترین کتابخونه ی خونه ی سفید قشنگمون جلوی چشممون باشه. هی نگاش کنیم و بگیم یادش بخیر.

علی مهربونم تو نامه ی قبلی گفتی نمیتونی مثل من بنویسی. اشتباه میکنی. تو نویسنده ی بهترین نامه های جهانی. حتی جلوتر از نادر ابراهیمی و کافکا و کامو.

منم بی اغراق صاحب زیبا ترین نامه های جهانم و خودمو خیلی جلوتر از فرزانه و فلیسه و ماریا میدونم.

زندگیم !

یه جا تو داستان شازده کوچولو از مار میپرسه:

آدمها کجا هستن؟ اینجا تو کویر آدم کمی احساس تنهایی میکنه .

اونجا مار بهش جواب میده :

آدم میان آدمها هم احساس تنهای میکند

همه منو یه آدم اجتماعی ای میدونن. و یکی از خصوصیات بارزم اجتماعی و همیشه خندان بودنمه. اما قبل از تو من واقعا احساس تنهایی میکردم.


مرسی که اومدی تو زندگیم و من دیگه تنها نیستم.


بوس بوس

برسی بهم برسم بهت

ولنتاین مبارک ❤️



شازده کوچولوکتاب شازده کوچولوولنتاینکادوی ولنتاینروز عشق
نامه های شماره دار نوشته ی زری هستن و بی شماره ها نوشته ی علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید