ویرگول
ورودثبت نام
آنه^^
آنه^^
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

چالش ۷۵ روز سختی ۳۳/۷۵ و «روش ۱۰_۱۰_۱۰»

۱۴۰۲/۱۱/۸

روز سی و سوم چالش ۷۵ روز سختی

صبح بیدار شدم. وزنمو ثبت کردم. صبحونمو آماده کردم. کیفمو جمع کردم و خودمم آماده شدم تا برم مدرسه.

اتفاق خاصی تو مدرسه نیفتاد به جز اینکه شعرمو سر کلاس ادبیات خوندم و معلممون کلی تشویقم کرد.

بعد از مدرسه یه خورده استراحت کردم. ناهار خوردم‌ و درس خوندم.

ادامه‌ی کتاب «معجزه‌ی سحرخیزی» رو خوندم.

پادکست گوش دادم. ورزش کردم. دوش فنلاندی و مرتب کردن اتاق و شونه و مسواک و همه چی تموم شد.


و اما «روش ۱۰_۱۰_۱۰»

با کمک روش 10_10_10 از روی احساسات تصمیم نگیریم.

ما اغلب، موقع تصمیم گیری از روی احساس تصمیم می‌گیریم و فقط به تاثیرات کوتاه مدت یه انتخاب توجه می‌کنیم و معمولا اینطور تصمیمات احساسی عواقب خوبی ندارن.

🔺روش ۱۰_۱۰_۱۰ یه روش سادس که باعث می‌شه از روی احساسات تصمیم نگیریم.

این روش چطوریه؟
فقط کافیه قبل هر تصمیم سه تا سوال از خودمون بپرسیم:


۱. ۱۰ دقیقه دیگه در مورد این تصمیم چه احساسی خواهم داشت؟
۲. ۱۰ ماه دیگه در مورد این تصمیم چه احساسی خواهم داشت؟
۳. ۱۰ سال دیگه در مورد این تصمیم چه احساسی خواهم داشت؟

روش ۱۰ ۱۰ ۱۰تصمیم گیرینتیجهتوسعه فردی۷۵ روز سختی
[تکرار غریبانه‌ی روزهای آنه سرانجام این‌گونه گذشت...]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید