ویرگول
ورودثبت نام
بهاره شهیدی
بهاره شهیدی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

آیا بخشش روی بهبود بیماری تاثیر دارد؟


آیا شما هم به این سوال فکر کرده‌اید که، چرا می‌گویند بخشیدن روی سلامتی تاثیر مثبت دارد؟

آقای بابک خسرونژاد در یکی از ویدئو‌های خود ادعا می‌کند، نبخشیدن علت تمام سرطان‌ها در بدن، می‌تواند باشد. او با مدیوم خود ارتباط می‌گیرد، و سوالات خود را، می‌پرسد. مدیوم او می‌گوید: هرشخصی که نتوانسته کسی را، به خصوص پدر و مادر خود را ببخشد، دچار سرطان می‌شود.

در زندگی امروز، به قدری با آدم‌های اطرافمان در چالش هستیم، که بخشیدن معضل بزرگی برایمان ایجاد می‌کند. به زبان آوردن کلمه بخشش، آسان به نظر می‌آید، اما چرا عمل‌کردن به آن، برای ما این‌قدر سخت می‌شود؟

با وجود تمام چالش‌هایی که با اطرافیانمان در زندگی داریم، زمانی پیچیده‌تر می‌شود، که با خودمان در چالش باشیم. کلمه‌های دیگری هم به آن می‌گویند، خوددرگیری، جنگ با خود، یا هر چیز دیگری که شما بگویید.

این خود‌درگیری باعث خودخوری و عصبانیت بیش از حد می‌شود. حالا این چالش تنها به اینجا ختم نمی‌شود، که ای کاش می‌شد.

اگر راستش را بخواهید، در بعضی از آدم‌ها به شکل دیگری بروز می‌کند. به شکلی که از خود دست می‌کشند و پا‌پیچ آدم‌های اطرافشان می‌شوند. شاید از آدم‌های اطرافشان ایراد بگیرند، یا کارهایی بکنند که به دعوا ختم شود. پس آنها حس‌هایی مثل، عصبانیت، خشم و استرس را تجربه می‌کنند.

تاثیر عصبانیت و استرس روی بدن

همه ما می‌دانیم که، عصبانیت و استرس روی قلب ما تاثیر زیادی می‌گذارد. قلب یکی از اعضای مهم در بدنمان به حساب می‌آید، که از مغزمان فرمان می‌گیرد.

مغز از قسمت‌های زیادی تشکیل شده، که ما فقط دو بخش آن را، بررسی می‌کنیم. قسمت تالاموس مغز، که به عنوان ایستگاه مهم در مسیر پیام‌های حسی بدن قرار دارد، اطلاعات حسی را پردازش می‌کند.

پیام‌های حسی بدنمان به جز حس بویایی، از تالاموس مغز رد می‌شوند، و به قشر مغز می‌رسند. حس اعتماد‌به‌نفس، که برای هرکسی اهمیت دارد، به رابطه بین تالاموس و هیپوتالاموس، مربوط می‌شود.

حالا شما تصور کنید حس عصبانیت و ناراحتی، که با ارتعاش ناموزون به تالاموس می‌رسند، چه کاری با مغز می‌کنند. این حس‌های نامتعادل موجب ضایعات تالاموس در مغز می‌شوند.

ضایعات تالاموس، در تعادل حرکت‌های ما، حافظه ما و حتی عواطف و هوشیاری ما، اختلال ایجاد می‌کند. این ضایعات، حتی روی قلب و گردش خون ما تاثیر خواهد داشت.

قسمت آمیگدالای مغز، پیام‌های استرس را در بدنمان پردازش می‌کند. سپس فرمانی به بدن می‌فرستد که در مقابل تهدید، واکنش فرار یا مبارزه داشته باشیم. حالا واکنشمان را، در نظر بگیرید.

ما برای واکنش نشان دادن در مقابل شخص خاص، استرس بیش از حدی را تجربه می‌کنیم. اما اگر آن شخص خاص خودمان باشیم، واکنش خودخوری و یا دوری از خود، داریم. هر دو حالت باعث تحلیل انرژی در بدنمان می‌شود، و فرکانس بدنمان را به شدت، کاهش می‌دهد.

پایین آمدن فرکانس باعث ایجاد انسداد و عدم بالانس در چاکرا‌های اول و دوم و چاکرای خورشیدی، قلب و همینطور گلو می‌شود. چطور این عکس العمل‌ها اتفاق می‌‌افتد؟

با کاهش احساس امنیت، عدم ایجاد ارتباط و یا اختلال در ارتباطات، در ما شکل می‌گیرد. به دنبال آن حس نداشتن اعتماد‌به‌نفس، و مشکلات معده و کبد را زیاد می‌کند. فوش و بدگویی در مقابل فرد مورد نظر، و درگیری کلامی موجب اختلال و انحراف در چاکرای گلو می‌شود. حتی به مشکلات قلبی منتهی شده، و گردش خون را دچار اختلال می‌کند.

حالا به این سوال می‌رسیم، چطور بخشش در تعادل و بالانس چاکراها و کنترل مغزمان موثر خواهد بود؟

چاکرا
چاکرا


مدیتیشن هواوپونوپونو

پزشک من زمانی که دید، داروهای قوی که تجویز می‌کرد، تاثیر چندانی نداشتند، بسیار تعجب کرد. در واقع با وجود اینکه بیماری من خطر جدی برایم نداشت، اما این تعجب او، مرا ترساند. در تمام مدت درمان، از همه داروهای قوی، به طور مرتب استفاده می‌کردم. حالا چرا تاثیری روی بدن من نداشتند؟!

روزهای زیادی این سوال در سرم می‌چرخید. زمانی که به خودم فکر می‌کردم حس ناخوشایندی هم، به سراغم می‌آمد. پس شروع به تمرین متافیزیکی کردم، و مدیتیشن‌های هواوپونوپونو و بخشش را انجام دادم.

مدیتیشن روی قسمت تالاموس مغزمان تاثیر می‌گذارد، و فعالیت تالاموس را افزایش می‌دهد. به دنبال آن، می‌توانیم از درد‌های بدن خود، بدون واکنش احساسی نسبت به آن، آگاه‌تر باشیم. با ریلکس‌کردن آن نقاط، احساس درد کم، و حتی آن قسمت‌ها درمان مي‌شوند.

تکنیک هواوپونوپونو به روش جملات "متاسفم، لطفا منو ببخش، دوستت دارم، متشکرم" کار می‌کند. شما می‌توانید، با در نظر گرفتن روح خود، و حتی روح فرد مورد نظر، این جملات را تکرار کنید.

این مدیتیشن را می‌توانید، نسبت به نقاط مختلف آسیب دیده بدن انجام دهید. نقاط بیماری را در نظر بگیرید، و برای اعضای بدن خود، این جملات را بگویید. همان کاری که من روی بدن خودم، انجام دادم.

زمانی که این آگاهی را دریافت کردم، توانستم به کمک متافیزیک روی بدن فیزیکی خودم، تاثیر بگذارم. من با افتخار می‌گویم، با انجام مدیتیشن هواوپونوپونو و بخشش توانستم، به طور شگفت انگیزی، بیماری خودم را درمان کنم‌.

در قسمت چطور هاله های انرژی بدن را ببینیم؟ میتوانید درباره فرکانس و ارتعاشات بدن و نحوه ی پاکسازی، بیشتر بخوانید.


بهاره شهیدی

بخششپدر و مادردرمان بیماریپاکسازی بدنمغز
هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است. پنجره، فکر ، هوا، عشق، زمین ، مال من است"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید