Baloot Games·۱ ماه پیشرنگ و پرسپکتیو در طراحی بصرییکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های بازیسازی، مربوط به بخش بصری بازی میباشد. بخش بصری بازی که شامل رابط کاربری، کاراکترها، محیط بهکا…
Baloot Games·۲ ماه پیشمیکروسرویس ها و مونولیث ها در صنعت بازی سازیمیکروسرویس:میکروسرویس (Microservice) یک معماری برای تقسیم یک اپلیکیشن به قسمت های مجزا و کوچک تر است. هیچ تعریف واحدی برای میکروسرویس ها وج…
Baloot Games·۲ ماه پیشاسکرام یا کانبان؟!مقدمهاسکرام و کانبان دو روش محبوب در مدیریت پروژههای چابک هستند که به تیمها کمک میکنند تا محصولات با کیفیت را به سرعت و با کمترین چالش ه…
Baloot Games·۲ ماه پیشبازیهای سبک دیجیتال کارتی (DCCG)بازی Hearthstone از شرکت بلیزارد یکی از محبوبترین بازیهای سبک digital collectible card game (DCCG) است. در این بازی، شما یک دسته کارت ۳۰…
Baloot Games·۳ ماه پیشدلایل موفقیت یک بازیساخت بازی بخشهای خیلی متفاوتی داره. از ایده کلی پشت بازی گرفته تا رنگ سکهها تو بازی. روی هر بخش به اندازه کافی وقت گذاشته نشه میتونه باعث…
Baloot Games·۳ ماه پیشآشنایی با انواع سبکهای انیمیشن سازی: انیمیشن 2.5 بعدیانیمیشن به عنوان یک هنر و صنعت بصری، قدرتی خارق العاده دارد تا داستانها و شخصیتها را به صورتی فراتر از محدودیتهای واقعیت فیزیکی به تصوی…
Baloot Games·۳ ماه پیشهنر مفهمومی یا Concept Artیکی از مهمترین بخشهای طراحی گیم و انیمیشن، Concept Art است. کانسپت آرت نوعی تصویرسازی است که برای نشان دادن ایده، حس و حال و دیدگاه یک…
Baloot Games·۴ ماه پیشفرم سند طراحی بازیراهنمای نوشتن سند طراحی بازی همراه با فرم ارائهبازینویسان (طراحان بازی) تازهکار معمولا به دنبال تنظیم «سند طراحی بازی» نمیروند و این موض…
Baloot Games·۴ ماه پیشبازی کردن به عنوان شغل، یک رویاست! اما آیا چنین چیزی واقعا ممکن است؟بازی کردن به عنوان شغل، یک رویاست! اما آیا چنین چیزی واقعا ممکن است؟از نگاه یک گیم تستر پاسخ این سوال منفیه، البته نه اینکه نتوانیم از این…