ویرگول
ورودثبت نام
Emy Jamalian
Emy Jamalian
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

۶۱ دلیل برای شاد بودن در روز تولد مامانم!

چند روز پیش که تولد خودم بود داشتم به دوستم میگفتم من خیلی به نظرم تولدم روز خاصی نیست اما دوست دارم برام روز خاصی باشه چون مطمئنم دست کم ۲ نفر تو همین روز ۲۹ سال پیش خیلی خوشحال بودن و من تنها دلیل خوشحالی بودم!

امروز تولد مامانیمه و من میخوام ۶۱ دلیل بنویسم که چرا باید روز تولد مامانیم رو جشن بگیرم!

  1. من رو حمایت میکنی. حتی توی تصمیمهای عجولانه و احمقانه ام.
  2. بهم کمک میکنی تصمیم بد رو از تصمیم خوب تشخیص بدم.
  3. بهم یاد دادی که اشتباه کردن عیب نداره فقط باید ازشون درس بگیرم.
  4. یادم دادی سوال پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است.
  5. اجتماعی ترین زنی هستی که در زندگیم میشناسم.
  6. بهم یاد دادی به تعداد زبانهایی که بلدم، هستم (با هر زبان جدیدی که یاد بگیرم یک آدم جدید هستم.)
  7. بهم صبور بودن رو یاد میدی.
  8. یادم میدی چطور مراقب بقیه باشم.
  9. یادم دادی خودمو دوست داشته باشم.
  10. خیلی قوی هستی.
  11. خیلی شجاعی.
  12. خیلی مستقلی.
  13. هر اتاقی که واردش میشی با نور تو روشن میشه.
  14. یادم دادی هر موفقیت کوچیکی ارزش جشن گرفتن داره.
  15. هر روز که از مدرسه بر میگشتم خونه به همه خاطره هام گوش میکردی.
  16. کینه ای نیستی.
  17. هیچ وقت منو قضاوت نکردی.
  18. قبل از اینکه خودم بفهمم کامپیوتر چیه منو کلاس آشنایی با کامپیوتر و اینترنت ثبت نام کردی
  19. بهم همدردی کردن با بقیه رو یاد دادی.
  20. همیشه بهم احترام گذاشتی حتی اگه باهام موافق نبودی.
  21. میدونی خودت رو چطور شاد کنی.
  22. انسان خودساخته ای هستی.
  23. برام ارزش قائل بودی حتی وقتی خیلی بچه بودم.
  24. وقتی غمگینم بهم انگیزه و شادی میدی.
  25. وقتی برای تصمیمی شک داری، به من اعتماد میکنی.
  26. وقتی لازم دارم، نیشگونم میگیری که بفهمم چی به چیه.
  27. آروم و منطقی هستی.
  28. بهم حس خاص بودن و مهم بودن میدی حتی وقتی داغونترین انسان زمینم.
  29. بهم یاد دادی چطور بهترین خودم باشم.
  30. بهم یاد دادی خودمو با بقیه مقایسه نکنم حتی اگه بقیه خواهرمه.
  31. بهم یاد دادی مهم نیست بقیه چی میگن، واقعیت همونیه که هست.
  32. اینکه نسبت به هیچ کس و هیچ چیز حس تنفر در تو وجود نداره.
  33. بهم یاد دادی چطور حتی با کسایی که بهم بدی میکنن مهربون باشم.
  34. اگه یه کار خنده دار کنی خودتم به خودت میخندی:))))
  35. دوستامو سرکار میذاری وقتی صدامونو باهم اشتباه میگیرن:))))
  36. واقعا باهوشی!
  37. همیشه نیمه پر لیوان رو میبینی.
  38. واسه هر اتفاقی آماده ای
  39. مسئولیت پذیر ترین آدمی هستی که تو زندگیم دیدم.
  40. دنبال چمع کردن خنزر پنزر بیخودی نیستی.
  41. بهم یاد دادی ما فقط هم رو داریم و باید پشت هم باشیم.
  42. بهم یاد دادی نصیحت گرفتن یا نصیحت کردن کار بدی نیست
  43. دستپختت حرف نداره.
  44. حتی با چیزهای کوچیک هم میتونی ذوق زده میشی
  45. به خودت و وجودت اعتماد داری
  46. مهمون نوازیت فوق العاده است و من هیچ وقت به گرد پات نمیرسم.
  47. قلب بزرگی داری
  48. منو بدون شرط دوست داری
  49. چون که مامانیم فوق العاده ترین انسان روی زمینه
  50. مهم نیست موضوع چیه، واقعیتش اینه که حق با شماست مامانی
  51. بهم انگیزه میدی که زنده باشم و پرشور
  52. یادم میاری تو زندگی چیا مهمه واقعا
  53. وقتی ناراحتم و کلافه هستم بهم میگه که واقعا عیبی نداره که گریه کنم
  54. چون که مامانیم یک قهرمانه و فقط با بودنش به من و خواهرم یاد میده چطور قهرمان باشیم
  55. برام محیط امنی ساخت.
  56. همیشه باهامی حتی وقتی یه عالمه فاصله داریم.
  57. بهم کمک میکنی به رویاهام برسم حتی اگه خیلی دوره یا حتی اگه قراره خیلی گرون باشه.
  58. بهم یاد دادی وقتی ناراحتم بستنی بخورم :)))))
  59. واااااااقعا انسان خلاقی هستی
  60. قلب جوونی داری.
  61. برای من یه مادر فوق العاده و یه دوست خوبی و من خیلی دوستت دارم تا آخر زندگیم.
مادرعشقتولدخانواده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید