ویرگول
ورودثبت نام
فرجانه
فرجانه
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

آپدیت این مدت

سلام چطورید؟ خوب و خوش و زردید؟ طاعاتتون قبول، خیلی التماس دعا

خب؛ اخبار...

کلاژ ساختن خیلی سخته، قبول دارید؟
کلاژ ساختن خیلی سخته، قبول دارید؟
  • گوشیم رو خاموش کردم! یعنی اون شارژش تموم شد منم گذاشتمش توی کتابخونه طعم خاک رو بچشه؛ احتمالا تا کنکور. زندگیم چطور میگذره؟ شاید باورتون نشه ولی معمولی {غیر از اینکه با کیبورد ایموجی و نیم فاصله گذاشتن خیلی سخته، همه چیز خوبه}
  • پست یک سالگی صفحم افتاد توی بازه ی خرابی ویرگول و خیلی با اقبال رو به رو نشد اما بازم ممنونم از دوستایی که پست رو خوندن و برام کامنت نوشتن. لینکش رو میزارم اینجا .
  • کمر همت بستم به نخریدن کتاب، تا انشاالله بعد از کنکور با لبخندی به پهنای صورت مجموعه کتابی که مدت هاست میخوام رو بگیرم. { سه جلدی زیبای آتش بدون دود که جدا فروخته نمیشه}
  • چالش طاقچه رو تا تیر احتمالا به تعویق بندازم چون این خوندن و نوشتن نیازمند زمانه و وقت منم محدود. ولی انشاالله نیمه ی تیر شروع میکنم.
  • 68روز تا کنکور مونده.
  • دوتا کلیپ خیلی زیبا تازگیا دیدم که میخوام برای شما هم بزارم، میدونم اینجا بستری برای نوشتنه ولی ارزشش رو داره؛ ببینید.
  • دارم دشمن عزیز رو میخونم که ادامه ی مستقل بابا لنگ درازه. زیباست و جذاب و حجیم! 500 صفحه! البته قطع جیبی. 200 و خورده ای صفحش رو خوندم.
  • با کد تخفیف اسفند طاقچه کتاب پخت و پز جادویی با هری پاتر خریدم. به دوستم که گفتم جواب داد: تمام این دستورا توی اینترنت هم هست و نمیدونم چرا گرفتیش. ولی من میتونم از خودم دفاع کنم! 1.این کتاب علاوه بر آموش تمام خوراکی های هری پاتر، تاریخچه ی غذا ها و نکات ریز آشپزی هم داره که خیلی جالن. مثلا شما تاریخچه ی بستنی رو میدونید؟ من الان میدونم 2.مترجم و نویسنده {اگر درست یادم باشه} تمام دستورها رو پختن و کتاب روی هوا نوشته و ترجمه نشده؛ تازه مترجم برای یک سری موارد کمیاب در ایران جایگزین هم نوشته که خیلی خوبه 3. من عاشق کتاب آشپزیم! مثل همه ی دوست داران فیلم جولی و جولیا. شما فیلم رو دیدید؟ فوق العادست! {یکی از دلایل وبلاگ نویسی من همین فیلمه}
یک سال همراهی با چالش آشپزی یک وبلاگ نویس
یک سال همراهی با چالش آشپزی یک وبلاگ نویس
  • از زیبایی های تلویزیون توی این شب ها برنامه ی هیوای شبکه ی تهرانه که نزدیک اذان پخش میشه. مجری برنامه خانم دکتر عاطفه میرسیدی هستن و برنامه زنده از کربلا پخش میشه. هیوا یعنی آرزو، و برنامه درباره ی آدم ها و قصه هاشونه، از بین برنامه های قبلی قسمت های 12و31 فروردین خیلی دیدنی بودن به نظرم، خواستید از آرشیو تماشا کنید.
  • مناجات خوانی 12:30 شب های حرم امام رضا ع با صدای حاج محمود کریمی هم که خیلی دیدنیه و نمیشه ازش غافل شد. از شبکه ی افق میتونید تماشا کنید. {فکر کنم صفحه ی اینستاگرام فطرس هم لایوش رو بزاره}
  • امکان جدید ویرگول رو دیدید؟ ساخت لیست رو میگم. به نظرم خیلی کارهای جالبی میشه باهاش کرد، من فیلا دوتا لیست با موضوع پست های زیبایی که خوندم و معرفی کتاب ها ساختم، دوست داشتید سر بزنید.

پی نوشت: میدونم که خودتون خیلی بهتر از من در جریان این موارد هستید اما دوست دارم اینجا ثبت بشن، شاید برای کسی مفید بودن.

کلیپ های که گفتم رو پایین ضمیمه میکنم.


https://www.aparat.com/v/akcp5

نماهنگ آغوش

https://www.aparat.com/v/z7iDG

کلیپ هزار منهای یک


شما چه خبر؟ از تجربیات این روزهاتون بگید

بهارتون زیبا و زرد، التماس دعا

هیوارمضانپخت و پز جادوییهزار منهای یکآغوش
اینجا درباره‌ی فیلم، کتاب و تجربه‌هامون صحبت میکنیم. به لیست‌ها سر بزنید 📚🌻
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید