ویرگول
ورودثبت نام
حسین شورگشتی
حسین شورگشتی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شیرین‌تر از طعم شکلات


اگر شما هم مثل من شکلات دوست داشته باشید حتما می دانید در هر زمان، مخصوصا زمانی که گرسنه و خسته هستید در دهان گذاشتن یک شکلات کاکائویی چقدر لذت بخش است...
اما من لذتی لذیذ تر از این طعم را پیدا کردم...
لذتی که از درون مرا به شوق می آورد...
وارد مغازه شدم... به اندازه‌ی جیب هایم از شکلات محبوبم خریدم و بیرون آمدم...
یکی از شکلات‌ها را باز کردم و به دهان گذاشتم... به راستی که چه طعم دلنشینی داشت... شکلات دیگر اما شیرین‌تر بود زیرا او را به دهان نگذاشتم ؛ آن را به سمت دختر بچه‌ای داراز کردم که از کنارم می‌گذشت... دخترک لبخندی زد و با تعجب شکلات را برانداز می‌کرد... گویا انتظار چنین هدیه ای را نداشت...
از آن به بعد سعی کردم از آن شکلات‌ها در جیبم نگه دارم و هر کودکی که می‌بینم شکلاتی به او تعارف کنم...
- بفرمایید... یادتون نره که پوستشو بدین به سطل زباله...

شکلاتبخششبخشندگیلذتدلنوشته
طلبه و دانش‌پژوه رشته روانشناسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید