ویرگول
ورودثبت نام
نارثیث
نارثیث
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

دال ر دال

همه کلمات درونم در بند اسارت اند باید بنویسم تا آن احساس درد را به زبان بیاورم اما هنگامی که شروع به نوشتن میکنم تنها خودم را در دنیایی سفید میبینم که چیزی برای گفتن ندارم مثل وقتی که به آسمان نگاه کردم آرزو های زیادی داشتم اما هیچکدام را به زبان نیاوردم و خیره به وسعت آبی ماندم . کاش میشد حرف ها را ساده تر گفت آنها را صادقانه با احساسات نوشت اگر اتفاق می افتاد دیگر من آدم بد زندگیشان نبودم لازم نبود از درون هزاران بار بمیرم برای خودم ، کاش همانقدر که کمپین حمایتی از هزاران چرت و پرت میگذارند کمپین حمایت از آدم هایی که نمیتوانند در دنیای واقعی ، حقیقی باشند به وجود بیاید آدم هایی که نمیتوانند درد درونشان را فریاد بزنند ، گریه کنند ، بخندند ،عشقشان را اعتراف کنند یا با آرامش کاری را انجام بدهند برای آنهایی که شرح خودش برای دیگران غیرممکن است . پیراهنی با سمبل این کمپین میپوشیدم و در بین مردم راه میرفتم و حداقل اندکی از وجودم را درک میکردند ، پیراهنی سفید با سمبلی زرد تا بیشتر ما را بشناسند لازم نباشد برای عذرخواهی چندین ساعت به صفحه چت خیره شویم تا کمی درون خودمان بگردیم و از دایره الغات محدودمان کمک بگیریم و درخواست ببخشش کنیم. همیشه بخاطر این رفتارم از خودم متنفر بودم و سرزنش های متعدد برای خودم اما اینبار میخواهم خودم را از زندان رها کنم شاید خودخواهی باشد اما منم به خودم نیاز دارم برای اینکه یکبار سرزنش نشوم یکبار از جانب خودم طرد نشوم یکبار احساس سنگینی در سینه نداشته باشم ، میدانم شخص مقابلم بابت رفتارم ناراحت میشود اما اگر آن کمپین لعنتی باشد میداند همه چیز را میفهمد .

همانقدر که کمپین حمایت از حیوانات و محیط زیست و ..... مهم هستند ، حمایت از این افراد هم واجب است .

اولین قدم : خودم

دوست عزیزی که این پست را میخوانید ، به احتمال زیاد شما در سال های زندگیتان با افرادی ملاقات داشتید که به طرز عجیب و ناگهانی باعث ناراحتی شما میشوند بدون هیچ منظوری قلب شما را می شکنند یا خیلی موارد دیگر لطفا درکشان کنید آنها یاد نگرفته اند چطور خودشان را شرح دهند، کمک بگیرند یا احساساتشان را با دیگری شریک شوند میدانم ناراحت می شوید اما این را بدانید که بیشترین فشار بر آن شخص است ، میخواهی بدانی چه احساساتی از درون دارد؟ احساس غم و گناه و طرد شدگی و سرزنش شدن ممتد و از جنبه فیزیکی هم درد را احساس می کند از طرف قفسه سینه. برای ما افراد سخن گفتن از درون سخت است لطفا درکمان کنید.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید بدانید و آگاه باشید تنها نیستید روزی شاید برسد که ما را درک کنند بدون اینکه طرفین از دست یکدیگر ناراحت شوند.

دلنوشتهدردکمپیناحساسات
خودمو توی کلمات غرق کردم. دچار بحران وجودی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید