ویرگول
ورودثبت نام
Juliet
Juliet
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

خاتون من

وقتی این اثر داشت خلق میشد همزمان باهاش آهنگ دریا مهریار داشت پخش میشد وایب باحالی داشت دوس داشتید باهاش گوش کنید...


+ضعیفه؟ دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام زیارتت کنم :)

-ت باز گفتی ضعیفه؟

+خب، بگم منزل چطوره؟

-وای از دست ت

+باشه، باشه ببخشید، ویکتوریا خوبه؟

-اَه، اصلا باهات قهرم

+باشه بابا، ت عزیز منی، خوب شد؟ آشتی؟

-آشتی، راستی گفتی دلت چی شده؟

+دلم؟ آها ی کم میپیچه از دیشب تا حالا

-واقعا ک...

+خب چیه؟ نمیگم مریضم اصلا، خوبه؟

-اوکی

+ای بابا ضعیفه؟ این دفعه اگه قهرکنی دیگه نازکش نداریا

-بازم گفت این کلمه رو

+خب تقصیر خودته، میدونی ک من اونایی رو ک بیشتر دوس دارم بیشتر اذیت میکنم، هی نقطه ضعف میدی دستِ من

-من از دست ط چیکار کنم؟ خب حالا ولش، چخبر از خودت؟ :)

+شکر خدا، دلم هم پیچ میخوره چون تو تب و تاب ملاقاتت بودم، لیلی قرن بیست و یکم من :)

-چ دل قشنگی داری ط، چقد ب سادگی دلت حسودیم میشه

+صفای وجودت خانوم :)

-میدونی، دلم برای پیاده روی هامون، برای سرک کشیدن تو مغازه های کتاب فروشی، ورق زدن کتاب ها، برای شونه ب شونه ت راه رفتن و دیدن نگاه حسرت وار بقیه تنگ شده، آخه هیچ زنی ک مردی مثل مرد من نداره :)

+میدونم، میدونم، دل منم تنگه، برای دیدن چشمای ط، برای بستنی شاتوتی هایی ک باهم میخوردیم، برای خونه ای ک توی خیال ساخته بودیم و من مردش بودم :)

-یادته همیشه ب من میگفتی خاتون؟ :)

+اره، اخه ط منو یاد دختر های ابرو کمون قجری مینداختی

-ولی من ک بور بودم

+باشه، فرقی نمیکنه

-چ روزهایی بودن، چقد دلم هوای دستای مردونه رو کرده، وقتی تو دستام گره میخوردن :)

ء +....

-چت شد چرا چیزی نمیگی؟

ء +...

-نگام کن ببینم، منو نگاه کن

ء +...

-الهی بمیرم، چشات چرا خیسه فدات بشم؟ :)

+خدانکنه...(گریه)

-چرا گریه میکنی؟ :)

+چرا نکنم؟ ها؟

-گریه نکن، من دوس ندارم مرد گریه کن، جلو این همه آدم، بخند دیگه، بخند، زود باش :)

+وقتی دستاتو کم دارم چطوری بخندم؟ کی اشکامو پاک کنه ک گریه نکنم؟ :)

-بخند، وگرنه منم گریه میکنم :)

+باشه تسلیم، گریه نمیکنم ولی نمیتونم بخندم

-آفرین، حالا بگو ببینم، برای کادو ولنتاین چی خریدی؟

+ط ک میدونی من از این لوس بازیا خوشم نمیاد، ولی امسال برات ی کادوی خوب آوردم

-چی؟ زود باش بگو آب از لب و لوچه م آویزون شد♡_♡

ء +...

-دوباره ساکت شدی؟

+برات...کادو...برات ی دسته گل گلایل، ی شیشه گلاب، و ی بغض طولانی دارم، تک عروس گورستان :)

پنجشنبه ها دیگه بدون ت خیابونا صفایی نداره، اینجا کنار خونه ی ابدیت میشینم و فاتحه میخونم، آروم بخواب:)



خاتونگلابعروسیگورستانخواب
من يک مهاجرم، از رويايى به رويایى ديگر:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید