ویرگول
ورودثبت نام
Kanî
Kanî
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

روز آخر! هه تامام تامام??

خب بلاخره امسالم با خوبیاش بدیاش تموم شد!

راستش انسال برام خیلی سخت بود

ن از نظر درس

بلکه خیلییی اتفاقا برام افتاد از همون تابستونش

فهمیدم این سال

مثه هیچکدوم از سالایی ک رف نیس ...

راستش احساس میکنم امسال ب اندازه ی تمام سه سالی ک رف بزرگ شدم .‌.البتع خیلی مونده بزرگه بزرگ شم ولی خلاصه رشد کردم

و اینکه آدما همیشه رشد میکنن و هیچ وقت ب اوج رشد نخواهند رسید و راهه منم خیلی مونده ..

انگار یجورایی دارم آدم میشم

یجورایی دارم تجربه کسب میکنم :/

خلاصه رفت

و یه دوره ی جدید شرو شد

دوره ی رسمیه کنکوری :///

ولییی زمان خیلییی داره زود میگذره

احساس میکنم تو این جاده دارم جا میمونم و باید سرعتمو بیشتر کنم تا باهاش هماهنگ شم

دیروز ک تموم شد امتحانات یجورایی ناراحت بودم

ولی چه میشه کرد داره نیگذره و منم یا جا میمونم یا باش همقدم میشم :)

بگذریم ...

امضای خدا پای آرزوهامون:)

امیدوارم همه ی تلاشمو بکنم و ب اون چه ک باید برسم ...!

:)
:)



رشداحساسمدرسهبچگیزمان
مدتی‌ست که روح من .. چنان چون خیال من تهی‌ست ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید