ویرگول
ورودثبت نام
Kanî
Kanî
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

زاده ی آبان :)?

سلام

ی چن وقتیه ک سرم شلوغع ، درس مرا ب دست شلوغی ها سپردع ، وقت پیدا نمیکنم آهنگ گوش بدم (فک کنم ی هفتس اهنگ گوش ندادم این در نوع خدش برای کسی ک هر روز بیش از ۳۰ ۴۰ تا آهنگ گوش میداد رکورد محسوب میشع حاجیییی!) .. برای خابیدنم وقت پیدا نمیکنم :/

حالا ن اینکع خیلیم درس میخونمممم !!! والا اصن نمیدونم وقتم کجا و چگونه و چرا میرع :/

بگذریم امروز تولدم بود :))

۱۸ سالع شدم :) خب نمد و اطلاعی ندرم ک این ۱۸ سال کی و کجا خرج شد •_•

راستش اینکه زاده ی پاییزم خیلییی دوسداشتنیع براممم

ولی اینکع آبانیممم بیشترررر خاصش میکنع :)

:)

منو پاییز عین همیم :) هر دو رنگارنگیم .. در عین سرد بودن آتشیم :) .. برگامونو میریزیم تا برگایع جدید و خوشگل تری دربیاریم . .

و اینکع هر دو مونم ب هیشکی و هیچی وابسته نیستیم :) .. خب میگیم بذار سرد بشع ، بذار تاریکی بیاد ، بذار پرنده ها تنهامون بذارن :) ..

بذار برگا بریزن .. میخام ببینم کی ب وقت سرما و تاریکی کنارم میمونع :)

راستی اون لونه‌ی بالای سقفه اتاقمم خالی شدع :) صاحباش تنهاش گذاشتن رفتن تا صدای قدم های پاییزمو شنیدن :) .. درختا یکم دلتنگن ولی از رنگ جدیدشون خیلیی خوششون اومدع :)

پاییزایه اونجا هم اندازه ی پاییزه حیاط خونمون دلگیره؟!? ..

آبانماه شما هم اندازه ی آبانِ من دلتنگه؟! :)

اونجا هم قدم زدن رو برگای ریختع لذت بخشع؟

و صدای شکستنشون روحتو مثه من قلقلک میدع؟! :) ?

هعی ..

بی آبان دنیا بیابان میشود :))))

راستی کلی متن و قول برا خودم نوشتم و باید بجا بیارم کلن من بدقول نیستم :)

اینم بمونع ب یادگار : Rojekî jiyana me li xeyale me xweştir bibe ✨️?

ینی : ی روزی زندگیمون از رویاهامون قشنگتر میشع :)

ارغوانی های

وجودم

دارند میریزند

کم کم

:)

تولدمم مبارککک :)

Rojbûna min pîroz bê ??


1402/08/06

آبانپاییز18 سالگیتولدددددخود خزانیم و دم از شوق بهار میزنیم
مدتی‌ست که روح من .. چنان چون خیال من تهی‌ست ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید