ویرگول
ورودثبت نام
map air
map air
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی فیلم جان دار

خب، چند روز پیش کاربر نگین به من فیلم جان دار را معرفی کردند، من هم حالا از سر تعارف و اینکه به هر حال یک سری تعریف هایی از این فیلم قبلا هم شنیده بودم، رفتم فیلم را دیدم. فیلم آنقدر خوب بود که از این کاربر تشکر کرده و اومدم که این فیلم را به شما معرفی کنم. با من همراه باشید.

توجه: در این پست هیچگونضه اسپویلی وجود ندارد. با خیال راحت بخوانید :)

داستان درباره یک مراسم عقد است که ناگهان با با آمدن برادر خواستگار قبلی، اوضاع به هم میریزد و ناگهان ...

بی شک یکی از نقاط قوت فیلم، بازیگران این فیلم است. حامد بهداد به نظرم بالاخره میشه به عنوان یک بازیگر خوب مطرح کرد و در اینجا نیز کار خودش را به نحو احسنت انجام میدهد. جواد عزتی یکی از بازیگران ایرانی محبوب من نیز در اینجا واقعا عالی بازی میکند و خیلی خوب نقش یک خبیث لات را بازی میکند. علی شادمان نیز نشان داده درست است که به نسبت سن پایین تری دارد اما درک درستی از بازیگری دارد و تمام تلاش خودش را میکند تا بهترین بازی ممکن را از خود نشان دهد و در اینجا موفق هم میشود.

داستان فیلم شما را خسته نمیکند. اگر قرار باشد در لحظه خاصی از ریتم بیفتد، به خوبی با آوردن یک اتفاق سریع خودش را جمع میکند و مخاطب را پای فیلم نگه میدارد. البته که فیلم چند نقطه ضعف کوچک هم دارد. برای مثال پایان آن میتوانست به جای دیالوگ های اضافی برای توضیح پایان، فقط با نشان دادن چند ثانیه از پایان واقعی همه چیز را مشخص کند. همچنین به نظرم بعضی شخصیت ها تکلیفشان با خودشان مشخص نیست، معلوم نیست میخواهند چه کاری کنند، از طرفی مخالف بعضی شخصیت ها هستند و از طرفی موافق!

این فیلم به درد چه کسانی میخورد؟

  • کسانی که به فیلم های ایرانی علاقه دارند.
  • کسانی که به فیلم های با موضوع دادگاه علاقه دارند.
  • کسانی که خبیث ایرانی طور علاقه دارند.

خیلی ممنون که پست را مطالعه کردید، اگر که از پست خوشتان آمد یادتون نره که پست رو لایک کنید و اگر نظری درباره پست و فیلم دارید حتما حتما در بخش کامنت ها نظر خود را اعلام کنید.

پست های مرتبط

https://virgool.io/@MAP.air/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-sxoqgtn1oglz
https://virgool.io/The-world-of-art/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%BA%D9%87-kl6ardzy8y7y
https://virgool.io/felmobox/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-the-trial-of-the-chicago-7-em8qzfwpcxuz
جان دارفیلمفیلم ایرانیسینما
محمد علی هستم، متولد سال ۸۳. عاشق هنر،گیم، تکنولوژی، فیزیک و ریاضیات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید