ویرگول
ورودثبت نام
مسیح حیدری زاده
مسیح حیدری زاده
خواندن ۲ دقیقه·۷ سال پیش

پیشنهادی برای تغییر: معرفی YOU-app

دوستای عزیزم سلام.

امروز میخوام یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل که در تغییر و رشد مثبت به من کمک کرده رو به شما معرفی کنم. متشکرم که با من همراه هستید.


سردرگمی در تغییر:

زمانی که متوجه شدم شیوه فعلی زندگی و رفتار های من، بدرد شرایطی که توش قرار دارم و برنامه های آینده م نمیخوره، خیلی راحت قبول کردم که باید تغییر کنم و این تغییر رو در همه جنبه های زندگیم وارد کنم. اما چطوری؟

وقتی این سوال رو از خودت بپرسی و هیچ جوابی براش نداشته باشی، یعنی آگاهی کمی داری، پس قدم اول من این بود که شروع کنم به کتاب خوندن، اما چه کتابی؟ و آیا کمبود آگاهی من با کمک و راهنمایی دیگران قابل حل هست؟ از چه کسی باید سوالاتم رو بپرسم؟

اگه شما هم مثل من پرسیدن چنین سوالاتی رو از اطرافیان خودتون بپرسین، به جز یکی دو نفر، بقیه جواب درستی بهتون نمیدن. چرا؟ دلیلش کاملا روشنه اینکه ما بلد نیستیم درست و مفید فیدبک بدیم. بیشتر از این ادامه نمیدم اما بدونید سردگمی در پیدا کردن راهکار باعث شد تا به دنبال نرم افزار هایی برای تغییر برم.

اپلیکیشن YOU-app:

نرم افزار (اپلیکیشن) YOU-app یکی از اولین و بهترین اپلیکیشن هایی بود که به من در این راه کمک کرد و بهم نشون داد که چقدر انتخاب های زیاد و متنوعی برای تغییر درون خودم دارم. تغییر در عادت ها و رفتار ها، تغییر در مواردی که بهشون توجه می کنم و در نهایت تغییر در شیوه فکر کردنم درباره خودم.

تمرین های خوبی داره و رایگانه، ضمن اینکه شبیه یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام است، با این تفاوت که شما ممکنه با استفاده از اینستاگرام روحیه تون پایین بیاد، اما اینجا با دیدن تغییرات دیگران و شیوه انجام این تمرین ها توسط بقیه افراد روحیه شما هم به شدت تقویت میشه. چون چند نفر دیگه رو هم می بینید که مثل شما تلاش می کنن.

نمونه تمرین:

تصویر زیر نمونه یکی از تمرین هایی هست که بر اساس متد دیوید آلن برای رسیدگی بهتر به کار ها ایجاد شده است.

و تصویر زیر کسانی رو نشون میده که مثل من این تمرین رو انجام دادن:

اینکه آدم حس کنه در مسیری که قدم بر میداره تنها نیست واقعا در امید و پیشرفتش تاثیر داره. داشتن همراه درست خیلی مهمه

این اپلیکیشن برای من خیلی مفید بود و دوست دارم شما هم یکبار استفاده ازش رو تجربه کنید.

وبسایت رسمی: YOU-app

دانلود از Google Play برای گوشی های اندرویدی

دانلود از App Store برای گوشی های آیفون

اکانت من در YOU-app
اکانت من در YOU-app

خوشحال میشم بعد از استفاده، تجربه خودتون رو با من در میون بزارید.

موفق باشید.

تغییرنرم افزاراپلیکیشنتمرینموفقیت
مدیر محصول | علاقه مند به ساختن و یادگیری | کانال پروداکت https://t.me/product_management_learning | کانال یوتیوب و پروداکت تایم https://www.youtube.com/@MasihHeidarizadeh
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید