ویرگول
ورودثبت نام
Mehri taghvaii
Mehri taghvaii
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

قصد آزرده خاطر کردنش را نداشت!اما...

همکاری تعریف می کرد روزی کنار خیابان ، معلم بد اخلاق و سرزنشگر دوران دبستانش را کنار خیابان می بیند وبا معرفی خودش و یاد آوری اینکه از شاگرداتون بودم سوارش می کند بعد از کمی صحبت و مرور خاطرات نه چندان خوشایند دوران تحصیل در ابتدایی گفتم حالا روانشناس شدم ؛ با این ذهنیت که:حالا با دیدن ماشین مدل بالایم و آگاهی از شغلم به ایشان ثابت می کنم تنبیهاتش بی مورد بوده و پیشگویی هایش به ثمر نرسیده ؛با ملایمت گفتم یادتونه چقدر منو تنبیه می کردین و می گفتین تو چیزی نمیشی ...منتظر عذر خواهی نبودم دوستم نداشتم معلمی که الان بازنشسته شده را آزرده خاطر کنم . ..

درس معلم ار بود زمزمه محبتی    جمعه به مکتب آورد طفل گریز پا را
درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پا را

حال که به مقصد هم رسیده بودیم درحال پیاده شدن با صدایی حق به جانب و با اعتماد به نفس بالا گفت :با همون روش من تو به اینجا رسیدی!!!


تحصیلیکودکروانشناسی
مشاور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید