ویرگول
ورودثبت نام
*نیالا*
*نیالا*
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سئو چیست؟

اولین باری که این کلمه رو شنیدم میتونم بگم برام اصلا آشنا بود با خودم گفتم این کلمه اصلا از کجا پیدا شده؟

من فقط می‌نوشتم و هیچ وقت فکر نمیکردم برای نوشتن باید چیزهای اصولی‌تری رو رعایت کرد.

تا اینکه با کلمه‌ی سئو آشنا شدم و چیزی قلقلکم داد تا درموردش بخونم و از اونجایی که سئو یک موضوع جدیدی برای من بود پس باید خیلی میخوندم و میذاشتم مغزم چیزی رو که خودش متوجه میشه بهم بگه.

هنوزم نمیتونم به طور کامل بگم سئو رو از حفظم و کاملا مسلط اما خوب اینو میتونم بگم که الان میدونم سئو به چه معناست و اصلا چرا باید بهش توجه کرد

خوب همون‌طوری که همه میدونن گوگل یکی از معتبرترین منابع برای پیدا کردن هر موضوعی که به فکرت برسه هست و تا حالا خیلی شنیدی که میگن یه سرچ تو گوگل کن جوابش میاد.

تو به عنوان یک آدمی که دنبال موضوعی هستی و سرچ می‌کنی دوست داری محتوای مورد نظرت خیلی زود پیدا بشه و این درصورتی امکان پذیر هست که چه تعداد سایت‌هایی براساس کلمه‌های سرچ شده‌ی تو محتوای خودشون رو نوشته باشن.

اون سایتی که تو رتبه‌های اول جا بگیره میشه گفت کار سئوی سایتش رو به نحو خوبی انجام داده.یعنی طوری محتوای خودش رو چیده که میدونه چه کلمات کلیدی نیاز کسی هست که سرچ میکنه.

اگر مینویسی گاهی خودت رو به عنوان کسی که به اون محتوا نیاز داره بذار تا بتونی کلمات کلیدی که دسترسی رو به اون محتوا سریعتر می کنه پیدا کنی.

یه جایی داشتم میخوندم درمورد سئو میخوندم که می‌گفت:

سئو میشه بهترین تجربه کاربری حالا این یعنی چی؟

یعنی وقتی سایت تو سئو شده باشه محتوای تو به سرعت قابل دسترسی برای کاربر مورد نظر هست و میتونه برای کاربر بهترین نتیجه باشه.

سئوسئو چیست؟نوشتن
داستانش مفصله اما اگر بخوام از اول بگم اینه :معماری خوندم ولی بعدش وارد دنیای گرافیک و تولید محتوا شدم حالا دیدم میخوام هم بنویسم هم خلق کنم اما نه یه ساختمون شاید یه کاراکتر ،شاید رنگ بیشتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید