ویرگول
ورودثبت نام
رام
رام
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

همچنان عنوانی به ذهنم نمیرسه | نخونش شخصیه

خب جالبه من فکر میکردم اگه اینجا حرف بزنم هیچکس نمیبینه اومدم دیدم به به بازدید میخوره مثل چی


من رامینم 27 سالمه ؛ متخصص سئو ام ؛ تا الان با 41 نفر رابطه جنـسی داشتم ؛ روزی 12 تا قرص اعصاب و ضد افسردگی و محرک مصرف میکنم ؛ adhd دارم و مشکوک به بایپولار ؛ بچه ی طلاق بودم ولی الان نیستم !! ؛ عاشق جنس مونثم ؛ به نظرم هیچی زیبا تر از بدن و قیافه یه زن تو دنیا نیست ؛ درسته منظره دره های سوئیس هم خیلی قشنگه ولی چی میتونه قشنگ ترش کنه ؟ افرین بدن تراشیده و برهنه یک زن وسط منظره ؛ واقعا شگفت انگیز میکنه ویو رو ...

خب دیگه اروتیک نشید اول کاری ؛ اینجا از این خبرا نیست تعداد رابطه جسنیمم نگفتم پز بدم عقده ای که نیستم گفتم بدونی تایپم چه شکلیه ؛ نه مهمونی برو ام نه بچه پولدارم ؛ نه خونمون اقدسیه است نه !

حتی قدمم خیلی بلند نیست حتی سیکس پک هم ندارم خونه مجردی هم ندارم ؛ باغ و ویلا و استخرم ندارم

کلا از دار دنیا ؛ یه چشم و ابروی خوشگل دارم و یه پوست سبزه جدیدا هم یه ریز شکم اوردم حالا با این اوصاف گوش کن ببین چیه داستانم

ببین پسرا وقتی یه دختر رو میبینن که خیلی هاته مثلا چشمای کشیده ی وحشی داره و باسن و اندام کشیده و خوب داره و در کل لونده حتی ممکنه قیافه ی خوبی هم نداشته باشه ولی لحنش و وایب ش اروتیکه ؛ نمیگن به به عجب دختر جذابی این باید دوست دختر من شه باهاش ازدواج کنم ؛ نه در اولین قدم میگن : دختره خوب چیزیه " کرد*یه" ، ادم دوست داره ترتیبش رو بده

منم دقیقا همون کیس ام برای دخترا ؛ یعنی دخترا منو میبینن میگن اووف این از اوناست که خوب میک ... به چشم دخترا یه بد بوی ام که بدشون نمیاد باهام بخوابن یا بهتر بگم ترجیح میدن " فقط " باهام بخوابن

اره تعجب کن پشمات بریزه همینه ؛ فقط میخوان باهام بخوابن !!!!! خیلی هم رضایت دارن از رابطه و بعدش که کارشون تموم میشه میرن پی زندگیشون !!! هیچی به هیچی قشنگ ازم سو استفاده داشت میشد

یعنی یه موز هم میتونه کار منو براشون بکنه ، فرق خاصی با موز ندارم ، دخترا فقط صرفا میخوان باهام بخوابن حالشو ببرن دوتا پیک بزنن و صبح پاشن برن پی زندگیشون بدون هیچ احساسی !! بدون اینکه بخوان دوست دخترت بشن نه ، فقط میخوان بهت بدن !!! ولی دوست دخترت نمیشن !! این خیلی عجیبه

خوششون میاد ازم ؛ حال میکنن باهام ؛ انقدر که حاضرن بدنشون رو با من به اشتراک بزارن ولی دوستی ؟ نه

امشب یه فیلم دیدم یه مرده بود خوش اقبالی میاورد برا زنا ؛ هرکی باهاش رابطه جنسی برقرار میکرد یه هفته بعدش ازدواج میکرد با یکی دیگه ؛ کم کم اسم مرده در رفت به اینکه هرکی بهش بده ، به رابطه ی مورد علاقش میرسه دخترا صف میکشیدن براش که باهاش بخوابن ولی خودش حالش بهم میخورد دنبال این بود با یکی بخوابه ولی از پیشش نره باهاش بمونه

این وضعیت من ارزوی خیلی پسراست از دور همه میگن لعنتی داره کفر میگه ملت از خداشونه اینطوری باشن بیاد بده بره چی میخوای دیگه ... طرف چقدر احمقه ..

بعد اینا میان فقط مارو موز میکنن و میرن ... بگذریم ن لذت میبرم از مقداری که ادمای عادی از زنا لذت میبرن من خیلی بیشتر لذت میبرم نه از لحاظ جنسی نمیگم نمیدونم یه جوری ام میل بیشتری رقبت بیشتری به ارتباط با دخترا دارم خوشم میاد حامی باشم تکیه گاه باشم از این لطافتشون لذت میبرم مثل اثر هنری میمونن دخترا

بعد من با این دیدگاه شاعرانه تو ذهنم در به در دنبال دوست دختر اینا میان فقط مارو موز میکنن و میرن ...

اینم سومین نوشته ام برم بگیرم بخوابم شب بخیر

راستی

نمیدونستم اینجا نوشته هام قراره خونده بشه یعنی میدونستم پابلیکه ولی فکر نمیکردم اصلا کسی پیدا شه بخونه اگه خوندی نمیدونم لایک داره اینجا کامنت داره هرچی داره یه ری اکشنی بده بفهمم خونده میشه حواسم باشه چرت و پرت زیاد نگم

نوشته اولمم بخون دیگه پس اوس خار شهرت شم


دوست دختررابطه جنسیسیکس پکدلنوشت
حاصل ترشحات مغزی که دچار اختلال دوپامین است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید