ویرگول
ورودثبت نام
رُهــام
رُهــام
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

روز نوشت-5

اگر روز نوشت های منو خونده باشید میدونید با یه سری اتفاق که گاهی بهم ربط دارن و گاهی ندارن قراره روبه رو بشید، همون ریختن قیمه‌ها در ماست‌ها. خلاصه که سبک روز نوشت همینه. خوشحال میشم بخونید :)

موزیک رو هم گوش کنید و مست کنید. خیلی زیاد خوبه :)


. کلا ماه رمضون میزنه یه دور منو می‌ریزونه. بعد من یکسال باید زور بزنم بتونم وزن رو متعادل کنم. چه شوخیی بود خدا؟ لااقل کاش یه تایم اوت اون وسط میدادی :)

. یه استاد اندیشه 2 خورده به پستم. از تمام دوازده سال تحصیل در مدرسه در رابطه با دین بیشتر ازش یادگرفتم. کلی یادداشت برداشتم، حتما یه پست می‌نویسم راجبش. کی فکرش رو میکرد برای کلاس ساعت 8 صبح اندیشه انقدر ذوق کنم :)

. به معنای واقعی کلمه بیل هیدر یه کمدین و بازیگر فوق العادست. برید barry ببینید تا با مفهوم واقعی کمدی‌سیاه آشنا بشید. شگفت انگیزه این سریال

پیشنهاد اکید میکنم :)
پیشنهاد اکید میکنم :)

. بعد از حدود دوسال دوباره باشگاه رو شروع کردم. یادش بخیر که تا کرونا یکسالی می‌شد میرفتم باشگاه با شهریه 70 تومن و الان شده 300 تومن. تورم؟ ندیدم :)

. کتاب خردورزی رو بخونید. کتاب خردورزی رو بخونید. کتاب خردورزی رو بخونید
سه بار کافیه یا بیشتر تاکید کنم؟ :)

تقریبا کل کتاب رو هایلایت کردم :)
تقریبا کل کتاب رو هایلایت کردم :)

. یکی دیگر از شوخی‌های جذاب خدا با من، نداشتن ریش هست. بحث رو باز نمی‌کنم ولی فقط در همین حد بدونید که با 21 سال سن میرم سوپر مارکت بهم میگه عمو :)

. هی میخوام اسمی از چاوشی نبرم، خودش میاد کرم میریزه. رهایم کن عجب موزیکی بود. به‌به

از اون جنون چه‌خبر؟ :)
از اون جنون چه‌خبر؟ :)

. یه ذره با خودم: رنج ببر؛ بدون رنج هیچی حال نمیده. پس رنج ببر و لذت ببر. همین امروز از سعدی این تک بیت رو خوندم که بی ربط به رنج انسان ها نیست:

اگر چه صبر من از روی دوست ممکن نیست / همی‌کنم به ضرورت چو صبر ماهی از آب

. حسن ختام از علی صفری:

پلک بر هم بزن این چشم اذان پخش کند
اشهَدُ انّ “تو” در کل جهان پخش کند
خنده بر لب بنشان حالت لبخند تو را
بدهم”حاج حسین و پسران” پخش کند
بغلم کن همه جا ! شهر حسودی بکند
چشم تو بین زنان تیر و کمان پخش کند
باد با موی تو هر لحظه تبانی کرده
راز دیوانگی ام را به جهان پخش کند
بشود فاشِ همه راز اشارات نظر!
قصه عشق مرا نامه رسان پخش کند
شعر من خوبترین شعر جهان است اگر
آنچه از روی تو دیده ست زبان پخش کند
وصف زیبایی تو در همه ی ابیاتم
آبِ دریاشده تا قطره چکان پخش کند
درد یعنی تو نباشی بغلم ناز کنی
رادیو لحظه ای آواز بنان پخش کند
یادداشتدلنوشتهروزنوشتهزندگیهعی روزگار
هرچه ممنوع است خواهم خورد، باری! مِی بیار / تا بنوشم شادیِ مانندِ آدم زیستن!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید