ویرگول
ورودثبت نام
S.amirali
S.amirali
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

چهل پست، چهل بار

از شانس خوبی که دارم در قطار پر سر و صدایی نشسته‌ام!
نشسته‌ام و سعی می‌کنم به خیلی چیزها فکر کنم.
به تو، به خودم، به این شهر و دنیا.
می‌خواهم چهل بار صدایت کنم؛ چهل بار چون قرار است چهلمین پست ویرگول من باشد.
ویرگولی که با تو آغاز شد و با تو ادامه دارد.
برگردیم سر چهل بار خواندنت:

۱.سین + دو حرف دیگر = منبع بی‌انتهای آرامش و انرژی من.
۲.سین + دو حرف دیگر = کسی که بسیار عذرخواهی بهش بدهکارم.
۳.سین + دو حرف دیگر = انسانی که انسان‌ترین انسانی است که در زندگیم دیدم.
۴.سین + دو حرف دیگر = بهترین آغوش دنیا.
۵.سین + دو حرف دیگر = بامزه‌ترین و گوگولی‌ترین.
۶.سین + دو حرف دیگر = عمیق‌ترین چشم‌های دنیا را دارد.
۷.سین + دو حرف دیگر = زندگی من با او معنا می‌شود.
۸.سین + دو حرف دیگر = زیباترین اسم برای اوست.
۹.سین + دو حرف دیگر = در همه حال جذاب.
۱۰.سین + دو حرف دیگر = فوق‌العاده:)
۱۱.سین + دو حرف دیگر = هم والده هم فرزند هم همسر.
۱۲.سین + دو حرف دیگر = خورشید گرما بخش و نورانی.
۱۳.سین + دو حرف دیگر = دریای زیبا و بی‌انتها.
۱۴.سین + دو حرف دیگر = از بوسیدنش سیر نمی‌شوم.
۱۵.سین + دو حرف دیگر = تنیده شده در تار و پود دنیای من.
۱۶.سین + دو حرف دیگر = جزیره قشم.
۱۷.سین + دو حرف دیگر = یک بستنی ساده، کلاسیک و دلچسب.
۱۸.سین + دو حرف دیگر = پسته را اگر تبدیل به شیرپسته کنیم!
۱۹.سین + دو حرف دیگر = یک جگوار سیاه!
۲۰‌.سین + دو حرف دیگر = توت فرنگی:)
۲۱.سین + دو حرف دیگر = آبادانی دنیای من.
۲۲.سین + دو حرف دیگر = رگ خواب
۲۳.سین + دو حرف دیگر = آتش شعله‌ور درون.
۲۴.سین + دو حرف دیگر = مهربان ... بسیار مهربان.
۲۵.سین + دو حرف دیگر = ظریف و خاص مثل دانه‌های برف.
۲۶.سین + دو حرف دیگر = پر رمز و راز.
۲۷.سین + دو حرف دیگر = همیشه شگفتی‌ آفرین.
۲۸.سین + دو حرف دیگر = ناجی.
۲۹.سین + دو حرف دیگر = تنهایی‌های سیاهم را از بین می‌برد.
۳۰.سین + دو حرف دیگر = به او بیشتر از هرچیزی علاقه دارم:)
۳۱.سین + دو حرف دیگر = ماه بودنش را از قلم نندازم.
۳۲‌‌.سین + دو حرف دیگر = هم بهترین دین برای گرویدن.
۳۳.سین + دو حرف دیگر = هم زیباترین معبود برای پرستیدن.
۳۴.سین + دو حرف دیگر = بنفش یا سبز؟ شاید هر دو.
۳۵.سین + دو حرف دیگر = یک عدد لازانیا!!!
۳۶.سین + دو حرف دیگر = نرم و گرم مثل پیراشکی.
۳۷.سین + دو حرف دیگر = همانقدر که خوش قلب است خوش فکر هم است.
۳۸.سین + دو حرف دیگر = گران‌بهاترین.
۳۹.سین + دو حرف دیگر = عزیزترین.
۴۰.سین + دو حرف دیگر = دوستت دارم با تمام وجودم:)

داخل پرانتز
امشب شب سختی است، اول برای تو و دوم برای من.
حالت ناخوش است و من نگران.
اما می‌دانم ما از پس این شب تار برمی‌آییم.
من ۴۰ خدا را از ۴۰ باور صدا می‌زنم تا همگی حامی تو باشند و جوابگوی دعای من.
زود خوب بشو:)


سیدامیرعلی خطیبی


لیمو یا هسته لیمو؟ :)
لیمو یا هسته لیمو؟ :)


توت فرنگیجزیره قشمبستنیخورشیددلنوشته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید