ویرگول
ورودثبت نام
S2081H
S2081H
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

چیزایی که دوس دارم بگم




من فقط یکم فضای لعنتی می خوام

$

چرا همه باعث میشن حس تنهایی بهم دست بده

من خیلی چرت و پرت دارم که بگم

$

لطفا مرا دوست نداشته باشید ، این یک هدر دادن است

$

اگر یکی همیشه می خنده،حتما توی زندگیش سختی زیادی رو تحمل کرده

اگر کسی به همه کمک می کنه،حتما وقتی خودش کمک می خواسته کسی رو نداشته کمکش کنه

اگر کسی تحت هر شرایطی ارومه و حرفی نمیزنه،حتما خشم و ناراحتیش اونقدر زیاده که قابل بیان نیست

اگر کسی الان خوشحاله، حتما برای به دست اوردن اون خوشحالی سختی های زیادی کشیده

ولی به نظر من اگه کسی ادم بدیه بخاطر اینه که موقع سختی کسی رو نداشته کمکش کنه و دنیا بهش خیلی بدی کرده

$

خداحافظی همیشگی نیست...

خداحافظی حتی اخر داستانم نیست...

خداحافظی یعنی...

دلم برات تنگ میشه

تا وقتی که دوباره همو ببینیم

$

بعضی وقتا من ، من نیستم اون کنترلم می کنه

$

مهم نیست چقدر تلاش کنیم ،چقدر بخوایم..

بعضی از داستان ها پایان خوبی ندارن

$

اگه من مردم گریه نکن فقط به اسمون نگاه کن و بگو خداحافظ

$

هر قطره اشک داستانی می گه،چون مردم بی دلیل گریه نمی کنن

$

هیچ وقت به کسی اعتماد نکن،به یاد داشته باش که شیطان هم روزی فرشته بوده

$

دور ورت رو نگاه کن چیزی که میبینی مردمیه که دنیا بدون اونها جای قشنگ تری می شد

$

من تنبل نیستم فقط بعضی وقتا از کاری نکردن لذت می برم

$

فکر کن ه خوبیم اما به من دلیل نده که روی شیطانیم رو نشونمت بفکر دم

$

محبوب یا منفور بودنت به هنر بازیگریت مربوط می شه به هر حال ما که هیچ وقت روی واقعی خودمونو نشون نمی دیم

$

دراز بکش و بمیر یا بلند شو و مبارزه کن

$

هیولا ها جنگ رو میسازن یا جنگ هیولا ها رو

$

هیچ کس شیطان به دنیا نمیاد‌

$

من یک قهرمان ،یک قربانی و یک شرور هستم

$

پسران توجه می خواهند مردان احترام می خواهند افسانه ها ... اهمیت نمی‌دند

$

اگه گریه کنی بغلت می کنم

این قانون بود

پس چرا وقتی من گریه کردم کسی منو بغل نکرد

$

باید سقوط کنی تا یاد بگیری چجوری پرواز کنی

$

چطور می خوای پیشرفت کنی وقتی هنوز به فکر گذشته ای

$

خالق عشق را به انسان هدیه داد و کشیش ان را حرام کرد

$

افسانه ها به دنیا نمیان اونا ساخته میشن

$

والا تا جایی که به من مربوطه به خودمم ربطی نداره شما که دیگه جایه خود دارید

$

هیچ کس نمیخواد ازت حمایت کنه ولی همین که موفقیتت رو ببینن می خوان ازت حمایت کنند

$

از تو بی توجهی از من دل کندن

$

الان قویم چون ‌یه روز ضعیف بودم

الان نترسم چون یه روز ترسو بودم

الان عاقلم چون یه روزی احمق بودم

$

حرف حق جواب نداره ولی

حرف مفتم جواب نداره

$

من اون چیزی نیستم که تو فکر می کنی

تو اون چیزی که راجب من فکر می کنی

$

بعضی ها بارون رو حس می کنن ولی بعضیا فقط خیس میشن

$

ما نه خداییم نه شیطان،فقط انسان های ضعیف

$

افتاب مال همس ولی ساحل مال با لیاقتاس

$



پارت یک

دلنوشتهفکتشعرقرنطینه
داستان هایی که زاده ذهن خودمه برای افرادی که مشتاقن به اشتراک می زارم. ممنون از همگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید