ویرگول
ورودثبت نام
Sabi gol
Sabi gol
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

تقلب

تا حالا توجه کردین آموزش در مدارس ما چطوری بوده؟

امروز فکرم روی این موضوع بود که چرا وقتی بچه بودم فقط یبار تقلبی کردم چرا ادامه ندادم؟!

شاید منم مثل ضعیفترین دانش اموز کلاس الان در بهترین موقعیت شغلی بودم.

نمی دونم... فقط از پایه اموزش ما اشتباست... توی مدارس تقلب و راه فرار از نمره کم رو یاد میگیریم و هر کی کمکمون کرد باهاش همراه میشیم هر کی کمک نکرد رهاش میکنیم. فک میکنم اموزش ما در مدارس از پایه اشتباه بود... نه اینکه معلمین تقصیرکار باشن نه... خودمون راهو اشتباه میریم... و همینم ادامه میدیم چون راه جلو رفتنه...

الان توی مدارس هنوزم بچه ها تقلبی میکنن؟!

این میشه که این قدر دروغ و تقلب زیاد میشه... اینقدر راحت سر هم کلاه میگذاریم و راحت یکی رو زیرپا میگذاریم ... وقتی کسیو پیدا میکنیم که میتونه بهمون کمک کنه محکم میچسبیمش... یوقت از دست ندیمش...


+ ببخشید اینا فقط فکرای منن... همین! لطفا به بنده حقیر خرده نگیرید... خودمم جزوی از این نوشته هستم.

مندلنوشتهفکر
دیگر حرفی برای گفتن نیست...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید