ویرگول
ورودثبت نام
Sadra SG
Sadra SG
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

خودشناسی 1#:خوشحالی

تو 👆هستی چون رو این مطلب کلیک کردی
تو 👆هستی چون رو این مطلب کلیک کردی

میدونم این محتوا با محتوای اصلی کانالم در تضاده ولی گفتم شاید تجربیات من به درد بعضی ها بخوره.پس دلو به دریا زدم.😁

خوشحالی:

برای خوشحال بودن؛نباید به جایگاه یا پول برسی.میشه با چیز های کوچیک خوشحال بود.( میدونم از این حرفا گوشاتون پره ولی یادآوری هم بعضی موقع ها بد نیست.)

من؛سال ها به یه ماشین ( که اسم نمی برم 😁 ) علاقه مند بودم؛از وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم؛براش پس انداز کردم.دو سه سال بعد؛پولش جور شد.رفتم دم نمایشگاه تا اون ماشینو بردارم و با یه قیمت بالاتر ( چون تورمم پیش بینی کرده بودم بازم پول کنار گذاشته بودم ) خریدم.با ذوق و شوق رفتم سوارش شدم و روشنش کردم؛صدای اگزوزش عالی بود.🥰 با هر دنده عوض کردنش یه جون به جونام اضافه میشد.😍

چند ماه بعد؛دیگه همه چی برام عادی شده بود؛صدای اگزوزش؛دنده عوض کردناش و خیلی چیز های دیگه…

شما هم الان ایفون ۱۵ می‌خوای.بعد اینکه با کلی بدبختی خریدیش؛فقط چند ماه یا فوقش یه سال برات جذابیت داره.وقتی ایفون ۱۶ بیاد؛دیگه برات بی ارزش میشه و همه اون بدبختیا رو فراموش می کنی.

ذهن انسان اینجوریه:یه هدف رو انتخاب میکنه و وقتی بهش می رسه؛سیر نمیشه،بلکه یه چیز دیگه رو هدف گذاری می کنه.پس دنبال سیر شدن نباش؛دنبال بهترین بودن نباش.دست بالای دست بسیار است عزیز من.

تو با بقیه نباید خودتو مقایسه کنی و سعی کنی بهترین باشی؛تو باید از خودت بهتر باشی.مثلا من آزمون هفته پیشمو ۱۷ دادم و آزمون دیروزمو ۱۸.فلانی هر دو رو ۲۰ داده.تو به ۲۰ نمیرسی اگه هی حسرت بخوری و ادامه ندی.تو به ۲۰ میرسی اگه همینجوری روند صعودی رو ادامه بدی.ولی حسودی اینکه اون زیاد درس خونده پس منم زیاد بخونم ( شاید ) میتونه مفید باشه ولی نه مثل مقایسه کردن پدرمادر های ایرانی 😂

جمع بندی:خوشتون اومد؟بازم از این نوع مطلبا بزارم؟توی نظرات برام بنویسید.میدونی که همه رو میخونم.😉

روانشناسیخودشناسیخوشحالی
آدمی کنجکاو،خیال پرداز و عاشق نوشتن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید