
از زیر درختای زرد رد میشم
از زیر تیرای برق
صدای گیتار گری تو سرمه
کاشی های خیابون بالا پایین میشن
لاشون سبزه رشد میکنه
ماه ازون بالا
میاد پایین
پایین
پایین تر
میخوره تو سرم
حالا غمگینم
سوز گیتار گری
هی گری لعنتی
چطور از یه چوب و چند تا سیم
همچین صدایی در میاری
روی نیمکت قرمز میشینم
لابه لای فلزا
کاشیا دارن تکه تکه میشن
ماشینا آرومن
حالا داره گریم میگیره
لعنت بهش
بلند میشم
توی پیاده رو
لای کاشی های شکسته
درختای افتاده
و ماهی که حالا تو سرمه
راه میرم

گیتار گری
میشه صدای پریسلی
پریسلی لعنتی
چطور با یه ماهیچه
همچین صدایی در میاری
حالا مردم زیادن
از بغلم رد میشن
صدای مغزشون آزارم میده
بلند تر بخون
پریسلی بلند تر
باید انقدر صدات بلند بشه که اونا رو خفه کنی
پ.ن : آهنگ از پریسلی = https://dl.musicdagh.ir/songs/best/presley/Love-Me-Tender.mp3
پ.ن۲: تو این شرایط عجیب غریب صدای گیتار الکتریک داره نجاتم میده امیدوارم اونم بی اثر نشه .
پ.ن۳ : موسیقی بالای متن )the prophet از گری مور . گوشش کنید فقط همینو میگم یه جای ساکت و خلوت گیر بیارید ترجیحا خاموش چشماتونو ببندید و فریاد های روحی خسته رو گوش کنید این موسیقی آخرشه