ویرگول
ورودثبت نام
Vahidaeel | وحیدائیل
Vahidaeel | وحیدائیل
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بازم نقطه‌ی صفر - 3

زوده برا  رها کردن حالا
زوده برا رها کردن حالا

خب خب خب...

میبینم که روز سوم، نوشتن افتاد برا غروب... حالا عیبی هم نداره! بریم ببینیم امروز چه خبره!

تو پست روز قبل گفتم که ( چیزای مهمی نبوده ولی بدم نیست! ) سیستم نیاز دارم برای راه افتادن بعضی چیزا ولی مهمترین چیزی که الان دغدغه م شده سلامتِ روانمه! چه گنده! سلاااامتِ رواااان! تا دیروز میگفت حالم خوب نیست و عجب وضع مزخرفی، الان میگه سلامتِ روان!

ولی جدی! سلامت روان خیلی چیز مهمیه، و من یه شاخص پیدا کردم که خودمو بسنجم! خیلی خفنم، میدونم!

گفتگوهای درون ذهنمون رو دقت کردین؟؟

چی میگیم به خودمون وقتی تنهاییم، وقتی تو فکریم، وقتی غرق میشیم توی لحظه...

من به طرز عجیب و ناراحت کننده ای ( که اشکالی هم نداره، تازه فهمیدم و سعی میکنم بهتر بشم!) دقت کردم و شنیدم که متاسفانه یا دارم از بدقولی م به مشتری‌هام خودمو ملامت میکنم یا استرس میکشم، دوم، یا دارم خودمو به خاطر اشتباهاتم که بعدا بهشون آگاه شدم خودمو ملامت میکنم و سرزنش و فحش و ناسزا، سوم، یا دارم نگرانی و افسوس میخورم از آینده و گذشته!

مگه میشه خب! حداقل اون وسطا یه نوشابه ای برا خودت باز میکردی سلطان! میگفتی مثلا کار خوبی کردم که صبح بیدار شدم و بازم دست نکشیدم از کارام، یا از انسان بودن خسته نشدم! یا با تمام ناراحتی هایی که دارم بازم لبخند زدم و کارامو با کیفیت و دقت انجام دادمو و .....

آقاااااا سلامت روان رو دست کم نگیرید! اگه گفتگوهای خوبی ندارید مثل من ، یا بهش دقت کنید و یه روشی برای عوض کردنش پیدا کنید، مثلا تراپیست برید ، با دوستاتون حرف بزنید یا با خودتون مرور کنید کارای خوبتون رو...

سیستم سلامتی ، و بخش سلامتِ روان رو باید جدی‌تر پیگیری کنم.

سلامت روانحال خوبتوسعه فردیزندگی اجتماعیتراپی
ای کسایی که ایمان آوُردید، .. بیشتر ایمان بیاورید! https://t.me/vahidaeel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید