ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

خوشبخت ترین...

به عنوان یک نوجوان خیلی خوشحالم که سوال هایی هست که برای به دست اوردن جواب هاشون باید مطالعه کنم، تجربه کنم، یاد بگیرم، توجه کنم، ممکنه یه زمانی التماس و خواهش کنم برای یادگیری اما مهم اینه که میدونم تهش قشنگه.

یه زمانی باید راز هایی رو به بقیه بگی که نباید بگی یا حرفایی رو بزنی که شاید تحقیر بشی. اما مهم اینه که خودتو نبازی و از مسیری که میری لذت ببری. در حقیقت باید پررو ترین ادم جهان باشی ? و حتی اگه یه نفر جلوی ملیون ها نفر مسخره ات کرد تو خیلی ریلکس و بدون استرس جوابشو با علمی که تا الان فرا گرفتی و با چاشنی شوخی بیان کنی. به نظرم زندگی یه کمدی خنده داره. تا الان زیادی سخت گرفته بودم اما ضربه اش رو خودم خورده بودم. بیخیالی نسبت به حرف مردم راه حل حقیقیه پروازه.

سعی میکنم بخندونم و یاد بگیرم. مقایسه بیجا فقط خودمو عذاب میده (اعتماد به نفس همیشه خوب بوده)

من این جمله رو از اعماق وجودم قبول دارم که از هیچ بنی بشری نباید ترسید بعضی وقتا میگن از هیچکس به جز خدا نباید ترسید در صورتی که من حس میکنم با خدا میشه دوست بود و عاشقی کرد و ارامش گرفت.

با پدرم راجب ترسم درمورد اینده و مرگ صحبت میکردم( چند هفته گذشته ) پدرم به من گفت:( من حتی اگه متوجه بشم اگه از این در برم بیرون میمیرم با خیال راحت میرم بیرون ، درسته من دوست دارم با خانواده ام زندگی طولانی داشته باشم اما مرگ حقه.) من با این جمله پدرم اروم گرفتم و واقعا الان درک میکنم که ترس قطعاً ادم رو میکشه و متوجه شدم اگه میخوام از چیزی نترسم باید به قلبش حمله کنم. اگه میخوام حقمو بگیرم باید داد بزنم و منطقی باشم(حق گرفتنیه) و اگه کسی باعث حال بدمه به راحتی ازش جدا شم. من قبول کردم موفقیتی که بدون لذت باشه مفت نمی ارزه. و قبول دارم من هرجایی که باشم اونجا بهشته و بهم خوش میگذره. چه توی گرمترین نقطه زمین باشم و چه توی سردترینش. من خوش میگذرونم و یاد میگیرم و لبخند میزنم چون دنیای رنگیه حتی اگه تو بگی بدبخترین ادم جهانم من نقطه مقابلش خوشبخت ترین انسان تاریخم. با همین وضعیت.

این مطالب‌و نوشتم که فقط و فقط یافته هامو به خودم یاداوری کنم. نظری بود چه موافق چه مخالف ( از نظر های مخالف به شدت استقبال میکنم و خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم کسی هست که نظرش‌و بدون ترس از کسی بیان می کنه و معتقدم نظر های متفاوت زیاد هست و تو نباید سعی کنی کسی رو متقاعد به نظر خودت کنی چون اینطور فقط خودت اسیب میبینی)خوشحال میشم بشنوم.


ترسزندگیمرگتوسعه فردیتوسعه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید