ویرگول
ورودثبت نام
Zehne Sammi
Zehne Sammi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

خودکشی


به وقت خودکشی:
بله به وقت خودکشی نه کسی دیگه. خود خودت کُشی. خود بیشوووورت. میگن زندگی دلیل میخواد. پیدا نکردی فایده نداره زندگی کنی. نشستم دلایل زندگی رو بنویسم خیلی سعی کردم و خیلی سعی کردم، تقریبا رسیدم به ۶۴۸۳۶۳۹۲ عدد دلیل برای زندگی کردن!
کوچیکترینش لذت بوق ... بود بزرگترینش هم لذت بوووووووق بوود. واقعا اینارو نمیشه از دست دادو رفت. حالا که این همه دلیل پیدا کردم یه ۱۲۰ سالیو یه تنه دوش میکشم.
با خود گفتم آخه نفهم تو این همه دلیل برای ذندگی داری چرا میخوای خودکشی کنی راستم گفتم به خودم گفتم. دیگه یه کم شرمنده ی خودم شدم. نمیتونستم تو چشای خودم نیگا کنم. تو این‌مورد هم‌حق با من نبود حق با خودم بود. اونجا بود که فهمیدم باید زندگی را کنم. ببخشید از اول میگم. اونجا بود که فهمیدم باید زندگی کنم. خلاصه العان دارم زندگی را میکنم. خیلی خوب هم زندگی‌میکنم. زندگی کردن یک امرِ کاملا خسووسی است.



خودکشیطنز
دل نوشته طنز نوشته همه چی نوشته. برای یک لبخند آنی , نه خنده ظاهری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید