ویرگول
ورودثبت نام
چیرو؟
چیرو؟
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا اومدم توی ویرگول...

من طراح سایت بودم و قصد داشتم برای کارفرما ها رپورتاژ آگهی بزنم، همینطور که اکثراً میدونید یکی از روش های رایگان رپورتاژ آگهی سایت هایی مثل ویرگول هستن...

اما وسط راه وقتی چندتا از نوشته های دوستان و خوندم متوجه شدم اینجا چقدر می تونه برام آرامش بخش باشه چون می تونی هرچی دل تنگت میخواهد بنویسی...

و همه هم با هر نوع طرز تفکر و فکری آزاد به نوشتن هستن و این خیلی لذت بخش بود، منم گفتم بابا ولش کن رپورتاژ برو پولی بزن و اینجا دلی برو جلو...

و الان هم به این محیط عادت کردم و یکی از کارهای واجب روزانه ی من اینه که بیام بخونم و بنویسم ...

این کار واقعاً حال آدم و خوب می کنه...

خوشحال میشم شما هم تجربه و دلیل شروع کارتونو توی ویرگول بگید...

ویرگولرپورتاژآگهیطراح سایتآرامشنوشتن
در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست (آنتونی رابینز❤)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید