ویرگول
ورودثبت نام
Afsaneh Moayedi
Afsaneh Moayedi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عزت نفس از نون شب واجب‌تر :)

عزت نفس چیزی که خیلی وقت از جلو چشمام کم‌رنگ شده و ندیدنش تو یه سری آدمای مهم باعث آزارم شده.

انسانیتم آرزوست:)
انسانیتم آرزوست:)


اینکه تو فضاهای سوشیال میبینم آدمای خود خفن پندار صرفا با خار و کوچیک کردن بقیه میخوان بگن خیلی خوبن رو نمیتونم درک کنم! چند دقیقه پیش یک آدم از نظر من معمولی با مسخره کردن تیب پریناز ایزدیار میخواست بگه تیپ خودش خفنه و رسما اینو گفتو من واقعا با این مورد مشکل اساسی دارم :/ چون منم میتونم بگم اون همچین آدمه .............

بگذریم که اعصاب نذاشتن برا آدم.

یادمه اوایل حضور تو شرکت آسود داشتم با همکارم صحبت میکردم و براش موضوعی رو توضیح میدادم که در حوزه کاری من بود تا یاد بگیره، یه فردی که من خیلی فکر میکردم آدم خفنیه گفت چرا انقدر راحت اطلاعاتت رو در اختیار بقیه میذاری؟ دو روز دیگه همین آدم جاتو میگیره!!!!!!! فردی که در حوزه کاری خودش دکتری داشت چطور میتونست انقدر عزت نفس نداشته باشه و خودش رو هیچ بدونه؟

یاد ندیم؟ که چی؟ میترسین جاتونو بگیرن؟

حقیقتا این نداشتن عزت نفسه و این ترس از بی سوادیه از نداشتن داشتنی‌هاییه که بقیه دارن و داشتنشون شمارو اذیت میکنه.پس بریم سمت دانش بیشتر و یادگیری و بهتر کردن خودمون و نترسیم از بهتر شدن بقیه.

به عنوان یه فردی که با دیدن این صحنه مدتیه بهم ریخته ازتون میخوام اگر همچین مشکلی دارید از رو آدما رد نشید برید پزشک که مشکل رو ریشه‌یابی کنن چون اینجا دنیای انسانیته :)

انسانیتافسانه مویدیعزت نفسبی سوادیخودشناسی
طراحی علاقه‌مند به طراحی از جنس افسانه ای! (جای ویرگول‌ها را پیدا کنید :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید