علی رزاقی·۱ روز پیشجهانشمولیت در هنر: پلی میان فرهنگها و انسانهاجهانشمولیت در هنر به ما یادآوری میکند، در پس تفاوتهای ظاهری، انسانها دارای تجربهها و احساسات مشترکی هستند که از طریق هنر میتوان گفت.
علی رزاقی·۳ روز پیشسه راهی انباشت : چگونه فرهنگها و الگوها تغییر میکنند؟تحول فرهنگها و الگوهای اجتماعی یکی از پدیدههای پیچیده و جالب در طول تاریخ است. این مقاله سعی در تعریف مفهوم انباشت و انواع آن هست.
علی رزاقی·۱۴ روز پیشچه آثاری در تاریخ هنر جاودانه می شوند؟اثر هنری ماندگار، اثری است که از انباشت گذشته بهره میگیرد، مفاهیمی جهانشمول ارائه میدهد، و تداومی میان سنت و نوآوری ایجاد میکند.
علی رزاقی·۱ سال پیشردپای خیال در سینماخیال پردازی در زمینههای مختلف هنری ترکیبی از دیدگاه ها و خلاقیت های ذهنی یک هنرمند است. نویسندگان از خیال پردازی برای خلق داستانها، شخصیت…
علی رزاقی·۲ سال پیشبهرهکشی تبلیغاتی از اسطورههامصرفکنندگان، روزانه در معرض هزاران تصویر با اهداف هویتسازی درباره استانداردهای زندگی هستند. آنها از کارکرد اسطورههای فرهنگی بیخبرند
علی رزاقی·۳ سال پیشسینما در وضعیت پست مدرنیتهاز قرن هجدهم و شروع مدرنیته در جهان غرب عدهای از هنرمندان نه صد درصد، لااقل بسیاری از آنها دنباله رو علم گردیدند و این پروسه حتی در قرن بی…
علی رزاقی·۴ سال پیشقصدم ساخت مستند نبودعلی رزاقی و محمد اینانلو در پشتصحنه یکروز با طبیعت مردمستند ساختنی در کار نبود، برای سفری یک روزه به دعوت دوستم محمد که تدوین گر است رفتیم…
علی رزاقی·۴ سال پیشقلمرو جدیدی از واقعیت در سینماسینما در کالبدی از یک درام با الهام از واقعیت های زندگی بشری متولد می شود در حالی که تفاوتهای فاحشی نسبت به درام های ادبی دارد، زیرا براساس
علی رزاقی·۴ سال پیشسینما چگونه فرم وساختار خود را خلق می کند؟فرم در برابر محتوا بحثی پیچیده و طولانی است که تفاوت های یک فیلمساز را نسبت به فیلمساز دیگر نشان می دهد. فرم گرایان، فرمالیست ها (Formalis…
علی رزاقی·۴ سال پیشجهانی که داخل پرده سینما می بینیمسینما دو فضا را همواره در کنارخود دارد، جهان خارج از پرده World Off Screen آنچه بر روی پرده نیست و در دنیای واقعی حضور دارد و فضای پرده Scr…