ویرگول
ورودثبت نام
مـــحــمـــد/عــــ/بــــ/
مـــحــمـــد/عــــ/بــــ/
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کمی در هیهات طنز

تجربه اولین پست تو ویرگول

بنام خدا

کمی هم طنز اولین بار _


وقتی به خودم نگاه میکنم تو آینه به خودم میگم تو کجای این جهان هستم اصلا برای چی بدنیا اومدم میخوام چیکار کنم تو این جهان اصلا تا حالاش چیکار کردم بخدا آینه از دست من دیوونه شده دفعه قبل از بس باهاش حرف زدم بحرف اومدش وگفت: بخدا بخدا قسم تو غیر از اینکه صبح ها پاشی موهاتو درست کنی و هی جلوی من آهنگ بخونی و دیوونه بازی دربیاری هیچکاری دیگه ای نکردی دفعه بعدم خواستی بیای جلوی من وایسی یه متن دیگه حاضر کن بخون که درست حسابی باشه چون اگه خوب نباشه قطعا دفعه بعد چیزایی
بهت میگم که روت نشه سرت رو بیاری بالا گنده بک. منم فعلا دیگه چند وقته پیش آینه نرفتم و موهامو با دوربین گوشیم درست میکنم میترسم گوشیمم از دستم خسته شه یه راه حلی بگید؟؟؟؟


نظراتتون ارزشمند ............

جهانطنزهجوفلسفهداستان کوتاه
یه فرد تازه بیخیال شده از زندگی تا میتونی تو لحظه زندگی کن آینه ی خجالت رو بشکن دانشجو روانشناسی +___=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید