ویرگول
ورودثبت نام
bavar_roshan
bavar_roshan
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

خودشیفتگی


دو دسته کلی میتونیم خودشیفتگی تقسیم کنیم ، یکی خودشیفته های عملگرا یا عامل هستند، دومی خودشیفته های اجتماعی
این دو دسته برعکس هم هستند
دسته اول زمانی توی ذهن خودشون و باورشون اینه که من آدم زیبایی هستم، توانمند هستم،خیلی عاقل هستم، من بیشتر میفهمم،
یعنی چیزایی که میگه درونی و اون فلش خودشیفتگی به سمت خودشه.
دسته دوم، بیشتر فلش شون به سمت بیرونه و میگن من شایسته احترام بیشتری هستم، من مستحق اعتبار بالاتری هستم چون مورد اعتمادم چون خونگرمم یا مفیدم یا دیگران دوست دارم
دقیقا این دو دسته برعکس هم هستند و اولی میگه خودم و درونی ، دومی میگه دیگران و بیرونی.


https://instagram.com/bavar__roshan?igshid=MWpxcDRvZzB0OTNpMQ==
روانشناسیخودشیفتگیخودشیفتهباور روشنروانشناسی بالینی
روانشناسی بالینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید