ویرگول
ورودثبت نام
Ali... SENATOR
Ali... SENATOR
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نقطـه ی پـــــایـــــان

ســــــــــلام ای عشقِ ممنوعه، عــــزیــــزِ در دلم پنهان

ســـــــــلام ای گوهــــرِ گیلانیِ جــــــــــــا مانده در تهران

به تـــــو فکر کردن حتی بی وضو در باورم کفر است

قسم خوردی که میمانی، قسم خوردی به این قرآن

تمام عمــــــر سعی کردم که یاری باوفــــــــــــــــــا باشم

یه یــــــار باوفـــــــــــــــــــا که لااقل اسمش شود انسان

ببین از دور حـــــــــــــــــالم را چقــــــــــــدر زار و پریشانم

بدون تـــــــو شده دنیـــــــــــا برایم حکـــــــمِ یـــک زندان

برایـــــــــت بهتریــــــــــن هــــــــــا آرزو دارم گــــــــــــلِ نازم

الهـــــــــی بختِ تو دور باشد از چشـــــــــــم بدِ شیطان

من از اینـکه تــــو خوشبخـتی به خود هر روز میبالم

ولـــــــی یــــــادش بخــــــیر دیــــــــــدار اول زیر آن باران

دعــــا کردم که تـو خوش باشی حتی بی حضور من

ولـی یـــادش که می افتم دو چشمم میشود گریان

به چشــــــم من تو یک گــــوهــــــر به زیبایی الماسی

که عمــــــــــر من بدون تو رسیده نقطــه ی پــــــایـــــان

......................

Ali... Senator... D... R

رهاسناتوردنیاشعردیدار
من یک نفر تنها برای تو..... دنیا و شهر و مردمت بودم..... اما بگو ای عشق بی رحمم...... من قتل عام چندمت بودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید