ویرگول
ورودثبت نام
معمولی
معمولی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خاطرات یک دیوار


همه ما رفقایی داریم که خاطره تعریف میکنن , از دو سال دوران خدمت سربازی چهار سال خاطره میگن و بعضی وقتا هم تمومی نداره.

ادم های سن و سال دار هم همیشه خاطراتی از دوران جوونی دارن.

بعضی ها هم خاطرات بقیه رو سرقت میکنن!!!من خودم شخصا مواردی رو دیدم که طرف خاطرات مرحوم بروسلی رو به نام خودش ثبت میکنه.

بچه که بودم خاطرات بقیه رو میشنیدم و نگران میشدم که چرا من هیچ خاطره ای ندارم! بزرگتر که شدم فهمیدم خیلی از خاطراتی که شنیدم اصلا وجود نداشته و فقط ساخته یک ذهن زیبا بوده :|

بگذریم...............

اما بنظرم دیوار های هر شهری بیشترین خاطرات رو دارند روز های تکراری زیادی دیدند اتفاقات عجیبی رو دیدند که اگه توانایی تعریف کردن اونا رو داشتن شاید هیچکدوم از ما باور نمیکرد.

خاطرهخاطرات
یه ادم معمولی یا افکار و نوشته های معمولی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید