ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی
امیرعلی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

جمعه 12 آبان 1402

امروز از خواب بیدار شدم و دست و صورتم رو شستم و آماده ی یک روز جدید شدم. رفتم سراغ لپ‌تاپم و تو کلاس کارافرینی شرکت کردم. اوه راستی! من کلاس کارآفرینی هم میرم که خیلی باحاله. بگذریم. بعد از این که یک ساعت و نیم پشت لپ‌تاپم بودم و داشتم نابینا می‌شدم، کلاس تموم شد و رفتم و صبحانمو خوردم.

امروز ساعت یک و نیم ظهر با دوستم طاها قرار پارک داشتم. رفتیم پارک و تا ساعت پنج آن جا بودیم! کلی کار باحال کردیم. مثلا رفتیم ترامپولین، سرسره ی بادی، زمین بازی و حتا رستوران! خیلی خوش گذشت. وقتی رسیدم خونه لباسهام رو عوض کردم. دراز کشیدم روی تختم و کمی استراحت کردم. و بعد هم نشستم و این پست کوتاه رو از روزم براتون نوشتم.

خاطرهخاطرات روزمرهیادداشت روزانه
من امیرعلی هستم. متولد اسفند 93 و اینجا از خاطرات و اتفاقات روزمره خودم می‌نویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید