ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی حسینخان
امیرعلی حسینخان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

صدای درونی خودت رو بشنو!

من از آدم های روراست خوشم نمیاد!

ترجیح میدم با کسی وقت بگذرونم که جلوی من بخنده برقصه و انرژی مثبت ازش بگیرم.

اینها که من رو گیر میارن و برام از بدبختیاشون میگن، از اینکه بقیه چه بلایی سرشون آوردند و چقدر بدشانسی آوردند رو مخم اند!

به من چه که تو، تو زندگی ات کی بودی و چی شدی؟!

من وقتم و ذهنم ارزشمندتر از اونیه که بخوام درگیر تو و اون زندگیه مزخرفت بکنمشون!


صبر کن...

همینکه داشتم به این موضوع فکر میکردم فرضیه ای به ذهنم خطور کرد و اشکم سرازیر شد...

شاید بخاطر همینه که از خودم هم بدم میاد!

صدای درونی خودت رو بشنو!
صدای درونی خودت رو بشنو!


من این چند مدت با خودم خیلی روراست شدم.

توی خلوت مچ خودم رو میگیرم و به خودم میگم:

هوووووش(هوشیار باش) من حواسم هست داری چه غلطی میکنیااا!!
هرکسی رو بتونی گول بزنی ادای آدم های خوشبخت و شاد رو در بیاری جلوی من نمیتونی!!
من که میدونم چی توی اون قلبته که داره میسوزه!!
ادای آدم های مظلوم رو هم در نیار اینجا مادرت نیست که دلش برات بسوزه بقلت کنه دلداریت بده!
اینکه اینجایی و شرایطت اینه مسئولش خودتی و خودت!
تنها متولدت شدی و تنها قرار بمیری!
پس دنبال کمک نگرد!

این خود سرکوبگری وقتی تموم میشه که ریشه های آن رفتار را با روانکاری و چسباندن طرحواره هایی که از خود میدانم تطبیق میدهم و خوشحال و خندان ازینکه:

چون از الان بهش آگاه شدم، دیگر بر آن تسلط خواهم داشت!

یک جمله کلیشه ای که این روزها خودم را با آن آرام میکنم.



ادامه این داستان در نوشته بعد منتشر میگردد: https://vrgl.ir/5LSEC



فلسفهروانکاویراهبریلیدرشیپشنیدن
پس از یک دهه تجربه مدیریت و راه اندازی شرکت های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات تصمیم گرفتم تجربه های شخصی خودم را بدین وسیله به اشتراک بگذارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید