ویرگول
ورودثبت نام
امیرمعین
امیرمعین
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

داشتمش - دنبالش گشتم - گمش کردم - پیداش کردم

سالهای سال هست که به دنبال پیدا کردن یه راه حل برای خیلی از مسکلات ذهنی خودم بودم و میخواستم این راه حل ها رو برای دیگران هم پیدا کنم و بهشون ارائه بدم که برن حالشو ببرن . ولی از یه جایی به بعد این تمایلم به تغییر باعث شد یک سری از عادات مثبتم رو نادیده بگیرم . بذار بهتر بگم . من داشتم دنبال چیزی میگشتم که از قبل داشتمش و یادم رفته بود بدون اون چیز چقدر همه چیز بهم میریزه . و بهم ریخته شد همه ی اتاقم و ذهنم و بدنم و احساساتم و کارم و روابطم و غیره . مدتیه که تصمیم گرفتم عادات مثبت خودم رو دوباره توی زندگیم جا بدم یا بهتره بگم عین بذر گیاه بکارم . کارایی مثل مدیتیشن کردن ، نماز خوندن ، کتاب خوندن ، نوشتن ، ورزش کردن و یه چند تا چیز دیگه . خلاصه که میخوام نتیجه ی این تلاشام رو بگم و باید بگم واقعا فوق العاده دارن جواب میدن . دوستای قشنگ و خفن من لطفا به عادات مثبت خودتون برگردین . دوباره اونها رو توی زندگی خودتون تثبیت کنین . دوباره کسی بشین که آخر هر روز به خودش میگه ایولا به خودم . با هم برگردیم . ایولا به هردوتامون ... مگه نه ؟ ...

دلنوشتهامیرمعینزندگیعادتمدیتیشن
امیرمعینم ... نویسنده و روانشناس ویرگولی ... وصلت کرده با کتابها ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید