ویرگول
ورودثبت نام
امیر تقی آبادی
امیر تقی آبادی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

اولین درآمد دلاری من از Medium

بعد از طرح موسوم به صیانت که شما بخونین خیانت من هم عزم به مهاجرت کردم و برای این موضوع تصمیم گرفتم زبانمو تقویت کنم و یه درآمد دلاری برای خودم درست کنم فلذا چیزی که به ذهنم رسید مدیوم و یوتیوب بود و به این چهار دلیل شروع کردم به نوشتن در مدویم:

  1. شبکه‌ی ارتباطی انگلیسی زبان من رو گسترش می‌ده.
  2. مهارت رایتینگ و گرامری خودمو بهتر کنم.
  3. درآمد دلاری داشته باشم.
  4. احتمال اینکه بتونم پروژه دلاری بگیرم رو بیشتر می‌کنه.

چون همه‌ی اینها خیلی اهداف بلندمدتیه یه گیمیفیکشن ریزی هم برای خودم درست کردم که ناامید نشم از ادامه دادن که تو مقاله‌ی Gamifying Medium helps keep me motivated در موردش نوشتم که شدیدا پیشنهاد می‌کنم بخونین چون در تمام ابعاد زندگیتون می‌تونه تاثیر گذار باشه.

https://uxplanet.org/gamifying-medium-helps-keep-me-motivated-b394b355a93f

درآمد دلاری

۵ام آگوست حساب مدیومم رو مانیتاز کردم و تو این مدت ۸ تا مقاله نوشتم که در این تقریبا ۱ ماه نزدیک به ۱۴ دلار برای من درآمد داشت.

دلیلی که این مقاله رو نوشتم این بود که بگم آره این عدد زیادی نیست و این مقداری که زمان گذاشتم روش در کوتاه مدت ارزش زیادی نداره اما به نظرم در بلند مدت می‌تونه هم شبکه‌ی ارتباطی من رو گسترش بده هم یه آب باریکه‌ی دلاری درست کنه. اما نکته‌ی جالبش اینه که من که در نهایت باید زبان بخونم چه بهتر که در کنارش یه مشوق مالی- ارتباطی هم داشته باشم.

بروزرسانی

درآمد ماه سپتامرم هم مشخص شد و از همین الان احساس می‌کنم یه ذره گرامرم بهتره شده.

پیشنهاد

پیشنهادم به شما هم همینه که هر استعدادی که دارین شروع کنین. هر چقدر هم اروم اروم شروع کنین و حتی اگر ۲ سال طول بکشه اما به هر حال بهتر از اینه که ۲ سال دیگه هم بگذره و هنوز شما شروع نکرده باشین.

حتما این دو تا مقاله رو هم بخونین. حتی یک نفرتون هم که حرف منو بفهمه و شروع کنه به نظرم ارزش نوشتن این مقاله رو داشته.

https://virgool.io/@amirtaqiabadi/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%85-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DB%B4-jykfvnobe4br
https://virgool.io/@amirtaqiabadi/perfectionism-%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-tsvncsklmp4c

خواهش

در انتها خواهشم ازتون اینه که منو تو مدیوم هم فالو کنین و حتی اگر بتونین مقالاتم رو لایک کنین که کمک خیلی بزرگی به منه که باعث می‌شه مدویم بیشتر مقالات من رو به دیگران معرفی کنه. البته عدد تعداد فالور و تعداد لایک هم می‌تونه تایید اجتماعی ایجاد کنه که بقیه هم بیشتر بخونن.

لینک مدیوم من: با VPN باز کنید

https://medium.com/@amirtaqiabadi

تا یادم نرفته بگم که ساختار لایک تو مدیوم با سایر لایک‌هایی که دیدین متفاوته و می‌تونین برای هر مقاله تا ۵۰ بار لایک ( دست بزنید - تشویق کنید) کنید و اگر همه‌ی این پنجاه بار رو هم که پر کنین که دیگه بوس بهتون.




اگر هم دوست دارین محتوای من تو یوتیوب رو ببینین کانال یوتیوب من رو ببینید. وقتی تو یوتیوب مانیتایز شدم در مورد درآمد اون هم براتون می‌نویسم.

مهاجرتطرح صیانتدرآمد دلاریدرآمد ارزییوتیوب
راوی تجربه کاربری در #ویرگول و مدرس در #یوتیوب https://www.youtube.com/c/AmirTaqiabadi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید