ویرگول
ورودثبت نام
امیر تخت‌روان
امیر تخت‌روان
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

خاطرات سفر دور دنیا در یک روز با تولید محتوا

کار تولید محتوا بی‌شباهت به سفر دور دنیا نیست. صبح از خواب بر می‌خیزی و باید برای دو مطلب گردشگری به شیراز و جاده های شمال –که محاله یادم بره- سفر کنی. بعد از آن سفارشِ سایتی فعال در زمینه بیت‌کوین و ارز مجازی مقابلت سبز می‌شود و ناچاری رد پای ساتوشی ناکاموتو را بزنی. لحظه‌ای به جهان واقعی باز می‌گردی، ناهار/صبحانه‌ای می‌خوری و کار دوباره آغاز می‌شود. از گاراژی در اصفهان به یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران و از حوزه B2B به رپورتاژ و دیجیتال مارکتینگ.

آنچه هرشب پس از اتمام سفر مجازی یک‌روزه روی می‌دهد
آنچه هرشب پس از اتمام سفر مجازی یک‌روزه روی می‌دهد

در این مطلب، گوشه‌ای از نوشته‌های خود در موضوعات مختلف را با کمی نقش و تصویرسازی ترکیب کرده‌ام و در قالب یک سفرنامه مجازی با شما به اشتراک می‌گذارم. اگر شما هم دوست دارید از این طریق کسب رزق کنید، راهنمای آن در این لینک قرار دارد و اگر به قول فرنگی‌ها Already این کاره هستید ولی بدتان نمی‌آید با راهکاری برای تند کردن دست در نگارش ایده آشنا شوید، به این لینک مراجعه کنید.

اینجا به شیراز سفر کرده بودم:

کافه‌ی خیالی که در آن خیلی خوش گذشت
کافه‌ی خیالی که در آن خیلی خوش گذشت

اینجا جاده‌های شمال را بالا و پایین می‌کردم:

 صدای حمیرا را زیاد کردم
صدای حمیرا را زیاد کردم

اینجا در کسوت کارگاه خصوصی مامور کشف هویت سازنده بیت کوین بودم:

از ساتوشی دل خوشی ندارم
از ساتوشی دل خوشی ندارم

اینجا اتاق بحران انقلاب آتی (شورش بلاک چین) را تشکیل داده بودم:

بلاک چین چیز عجیبی است
بلاک چین چیز عجیبی است

اینجا باید به اصفهان می‌رفتم برای تعریف قصه‌ی گاراژی که امروز یک نمایندگی عظیم فروش خودرو است:

عاشق حال و هوای این گاراژ باصفا شدم
عاشق حال و هوای این گاراژ باصفا شدم

اینجا قصه‌ی رپورتاژ یا Advertorial را بازگو کردم:

رپورتاژ نویسی با دروغگویی و اغراق تفاوت دارد
رپورتاژ نویسی با دروغگویی و اغراق تفاوت دارد

دوباره به تهران بازگشتم برای معرفی یک شرکت دکوراسیون داخلی:

در زندگی بعدی بیشتر به دکوراسیون داخلی اهمیت خواهم داد
در زندگی بعدی بیشتر به دکوراسیون داخلی اهمیت خواهم داد

در اینجا برای تبلیغ یک شرکت B2B که امیدوارم روزی به اندازه علی بابا بزرگ شود کار کردم:

به امید موفقیت همه کسب و کارها
به امید موفقیت همه کسب و کارها

و در آخر برای چاپخانه‌ای آنلاین یک رپورتاژ انگلیسی نوشتم تا بگویم من هم بلدم:

Give it to my loved ones
Give it to my loved ones

سفر یک روزه من به دور دنیا در اینجا تمام شد. فردا و فرداهای دگر اما این سفر را ادامه خواهم داد.

شرح این هجران و این خون جگر / این زمان بگذار تا وقت دگر

تولید محتواتصویرسازینمونه کارمقاله نویسی
"من بودم و کنجی و کتابی و سرودی. غم را که نشان داد؟ بلا را که خبر کرد؟"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید