ویرگول
ورودثبت نام
anet
anet
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

قطار هند!

سوار شدن قطار از دهلی به جیپور یکی از عجیبترین تجربه های من در هند بود. ما وارد ایستگاه قطار شدیم در حالیه همه هندی ها روی زمین نشسته بودن و منتظر اومدن قطار بودن، در واقع صندلی برای نشستن نبود. ایستگاه قدیمی بود و تمیز نبود. ما یسری کیسه زباله همراهمون داشتیم و شروع کردیم به باز کردن کیسه های زباله که بتونیم کوله هامونو زمین بزاریم و خودمون روی کیسه ها بشینیم. وقتی به خودمون اومدیم دیدیم کل هندی ها خیره شدن به ما!

یه قطار قدیمی وارد ایستگاه شد با واگن های تاریک که پنجره های میله کشی شده افقی داشت! واقعا ترسناک بود. بعضی از هندی ها شروع کردن بدون بلیط بپرن توی قطار! هیچ صندلی تو واگن ها دیده نمیشد و همه رو زمین نشسته بودن.

ما بهت زده به هم نگاه میکردیم و شروع کردیم به فیلم گرفتن،که یکی از بچه ها گفت قطارمون همینه! همه شوکه شده بودیم و به هم نگاه میکردیم و هی میپرسیدیم مطمئنین همینه؟!

از هندی ها که سوال کردیم گفتن درجه بندی واگنها هرچی جلوتر میره بهتر میشه و سطح بندی داره. هممون نفس عمیقی کشیدیم و خدارو شکر کردیم و دیدیم که کم کم که قطار جلو میره شکل واگن ها بهتر میشه و واگنهای جلوتر چراغ و صندلی داره و سطحی که ماگرفته بودیم تخت داشت و به اندازه کافی برای یک شب تا صبح، با وجود خر خرهای وحشتناک هندی ها قابل تحمل بود.

قطار هند
قطار هند

مطالب بیشتر درباره تجربه سفر و معرفی سایت های گردشگری رو تو سایت هوریز بخونین.



قطارگردشگریسفرهندتجربه تازه
کارشناسی ارشد فیزیک خوندم و عاشق طبیعت هستم.حدود 4سال هست که کوله گردی میکنم و به لطف همسفر شدن با طبیعت گردهای حرفه ای تجربیات زیادی کسب کردم و درحال کسب تجربه در توسعه کسب و کار گردشگری هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید