ویرگول
ورودثبت نام
arghavan
arghavan
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

آخ ... قلبم

چند شب پیش بود که من اخرین مسیج هام رو بهش دادم. سردم بود و موهام خیس بود چون از حموم اومده بودم . حوله نداشتم و خیس خیس مجبور شدم بپوشم لباس هامو . از توی حموم چند مسیجی بهش دادم اما نفهمید چه کار کردم...

اومدم بیرون .

دوباره بهش گفتم که چقدر عاشقش بودم این که چقدر عشق کافی نبوده برای زندگی ای که میخواستیم با هم بساازیم .

کم کم بهم مشکوک شد. هی ازم پرسید که چیکار کردم و هی گفت که براش مهم نیست که دوستش دارم و عاشقشم فقط میخواد بدونه که من چیکار کردم .

بهش گفتم یعنی هنوز هم حدس نمیزنی که باهات چیکار کردم؟

پرسید که عاشق کسی شدم ؟

گفتم که نزدیک شده . کمی بعد که اندکی از حقیقت رو بهش گفتم اصلا اروم نبود . بهم زنگ زد . برنداشتم .

دو دقیقه بعدش خودم زنگ زدم . برداشت . من چیزی نگفتم و اون همه حرفا رو بهم زد . حرفایی که تو دو سال رابطمون شبیهش رو هم نشنیده بودم ازش . راجع به هیچکس این حرف ها رو نزده بود .

کاش عشق کافی بود. کاش عشق بینمون ما رو به هم وصل میکرد .

دلتنگشم . نمیتونم فراموشش کنم هیچوقت.


عشقبی وفاشادمهر گوش میکنم و غصه میخورم
I'm hopeless but maybe romantic
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید