ویرگول
ورودثبت نام
arghavan
arghavan
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

تریپی که هرگز تموم نخواهد شد!

دقیق نمیدونم کجا هستم . پاها روی لبه ی مبل. سر روی زمین.

داره بهم کمک میکنه بهتر فکر کنم . صدای چرخش ماشین لباسشویی میومد اما حالا قطع شده و سکوت اعصاب خرد کنی همه جا رو برداشته

من توی خونه دنبالش گشتم ، در تک تک اتاق ها رو باز کردم و صداش کردم . اما اون نبود که نبود . پس کی لباسهاشو ریخته توی ماشین لباسشویی ؟

تاثیر اون سایکدلیک هنوز از روم نرفته . از چند دقیقه پیش هزار بار تو دلم تکرار کردم کاش هیچوقت نخورده بودمش. کاش هیچوقت نخورده بودمش.

هردفعه همین میشه. من مقدار کمی سایکدلیک میخورم و بعد برای 7 ساعت اینده اشک میریزم و شیون میکشم و توی مغزم خودم رو صد دفعه حلق اویز میکنم .

باید بلند شم . باید بلند شم برم ماشین لباسشویی رو خاموش کنم . داره بوق میزنه . یه مدت طولانیه داره بوق میزنه .

بوق

بوق

بوق

بوقققق

باشه باشه اومدم . الان میام خاموشت میکنم .

به انگشتای پام نگاه میکنم . لاک قرمزی زدم . یهو همه‌ی اون لاک ها مایع میشه ، شره میکنه و از پام سرازیر میشه به سمت پایین.

سعی میکنم پاهام رو تکون بدم میدونم این واقعی نیست. اما هی خون ها بیشتر و بیشتر میشه.

ماه درومده . مستقیم از روی زمین به پنجره که نگاه میکنم میبینمش.

اصلا ازم دور نیست . هی میچرخه و نزدیک و نزدیک تر میشه و بالاخره بهم لبخند میزنه . با ابروهای پیوسته اش و دندون های نفرت انگیزش بهم یه لبخند گنده میزنه و سیاهی چشم هاش درشت تر از قبل میشه.

یکی زنگ ایفون رو میزنه . من نتونستم برم ماشین لباسشویی رو خاموش کنم پس میدونم که نمیتونم برم ایفون رو جواب بدم .

هرکی بود کلید داشته و درو باز میکنه میاد داخل و میگه : وای خدای من ، چیکار کردی!

من در اشک و اب دماغ خودم غرق شدم و نمیشناسمش. کمکم میکنه . بهم غذا میده که تموم شه. به صورتم اب میزنه.

نه کمکی نمیکنه . بهم الهام شده ... این بار قراره تموم نشه





////////////////////////////





https://www.newyorker.com/tech/annals-of-technology/a-trip-that-doesnt-end

داستان این پسر رو بخونید که یه شب رفته مهمونی (اسید ) مصرف کرده و فردا صبحش بیدار شده و دیده هنوز تاثیرات مواد روش مونده . ترک تحصیل کرده ، رفته کمپ و ... اما درست نشده .

تو این مقاله توضیح داده که علت این پدیده " تریپی که هرگز تموم نمیشه " چیه . مغز ما فلش بک هایی از ویژوال هایی که دیدیم ضبط میکنه و بعد برای ما پلی میکنه .

بیمارهایی که با این دیس اوردر روبرو شدن مسائل زیر رو بیان کردن :


  • هر وقت از کنار یه درخت خاص رد میشم برگهاش شروع میکنن به تکون خوردن .
  • دیوار ها نفس میکشن.
  • صدای مغزم رو میشنوم

و ....

اما علت چی بوده ؟

هنوز مشخص نیست اما مثل اینکه اضطراب شدید که از قبل از مصرف مواد وجود داشته در بین این بیمار ها رایج بوده .

پس دفعه بعدی که خواستین یک سایلوسایبین ( علی الخصوص مواد جدی تر شیمیایی مثل اسید و ... ) مصرف کنید به این فکر کنید که ممکنه تا ابد همین باشه وضعیتتون.




ترک تحصیلفلش بکسایکدلیکترک مواد مخدربرگشت ناپذیر
I'm hopeless but maybe romantic
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید