ویرگول
ورودثبت نام
آرمین
آرمین
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

من و دیوان من های متفاوت


+ موضوع امروز چیه؟

- تا حالا توجه کردی!؟ تو دقیقاً کی هستی؟ چی تورو تعریف میکنه؟ میگن کار هایی که تکرار میکنیم هویت ما رو میسازه ولی ..‌.

+ خب تو چی رو تکرار میکنی؟

- خب من میبینم: فیلم ،سریال، انیمه، یوتوب و...

میخونم: کتاب، مطلب های توی وب، رمان، مقاله، مانگا و...

میشنوم: اهنگ، پادکست، صحبت و...

ولی ...

+ خب الان مشکلت چیه؟

- خب من فیلم میبینم ولی یه فیلم بین واقعی نیستم، کتاب میخونم ولی یه کتاب خون واقعی نیستم، دستی بر هنر دارم و با اینکه رشته و آینده رو روی همین بستم ولی خودم رو به هنرمند نمی‌دونم ؛ من همه این کارا میکنم ولی نه به اندازه کافی، من اینقدری دیدم که دیگه یه بیننده صفر نباشم اینقدری خوندم که یه خواننده صفر نباشم اینقدری کار کردم که انسان بی هنری محسوب نشم ولی از مرز هیچ کدوم رد نشدم انگار همه رو یه پله خاص موندن نه اینقدری کم هستند که حساب نشن نه اینقدری خوبن که چیز خاصی به حساب بیان حالا اینا یه بخشی بود از کوه یخ بقیش زیر آبه، این مسئله رو توی تمام جوانب حس میکنم اخلاقم، رفتارم، بیانم، منطقم، احساساتم، تصمیماتم ... همه چیم.

.

..

...

+ خب بنظرت اینها تاثیر کمالگرایی نیست! که داره به پایه های سست هویتت لگد میزنه؟!


(دیوان من های متفاوت را ترک می‌کند)


خود درگیریدادگاهخودشناسیگفتگوفیلم سریال
توی دنیای مستطیل ها من یه مربع هستم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید