ویرگول
ورودثبت نام
asbaghi.pars
asbaghi.pars
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

برای لاغری شکم و پهلو نیازی به خوردن دارو و معجون نیست!

یکی از کارهایی که همیشه بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دادم، رفتن جلوی آینه و نگاه کردن به خودم بود، حداقل توی 90% مواقع هم تا نگاهم به پهلوها و شکمم میافتاد، آه از نهادم بلند می شد و با خودم می گفتم: «اه، کی من از شر شماها خلاص میشم؟!؟!» بعضی اوقات هم ساعت ها به جواب این سوال فکر می کردم و هزارتا راه و روش رو توی ذهنم بررسی می کردم.

یکی از همین روزها، دقیقا بعد از این که از کنار آینده کنار رفتم، با خودم گفتم: «دیگه وقتشه یه حرکتی بکنم، من که اهل رژیم گرفتن نیستم پس برم سراغ یه دارویی، معجونی که یه نتیجه ای هم بده.» همون روز، تقریبا نزدیکای ظهر بود که داشتم کانالای ماهواره رو بالا و پایین می کردم، یهو دیدم یکی از شبکه ها فیلمی که دوست دارم رو نشون میده، داشتم نگاه می کردم که مثل همیشه فیلم رو قطع کردن و رفتن تبلیغ! اولش هرچی از دهنم دراومد گفتم اما یهو چشمم افتاد به همون چیزی که دنبالش بودم؛ داروی لاغری. یه خانوم خیلی خوش اندام و لاغر، جلوی دوربین بود و داشت از دوران چاقی خودش و آسیب هایی که دیده بود، می گفت، آخرش هم یه قرص برای لاغری سریع شکم و پهلو معرفی کرد و کلی از مزایای اون گفت.


دیگه با دیدن چنین تبلیغی نمیتونستم جلوی خودم رو بگیرم، بلند شدمو تلفن رو برداشتم با شماره ای که داده بودن تماس گرفتم، اسم و شماره و آدرسم رو دادم با خوشحالی نشستم و ادامه فیلمم رو دیدم. تو همین حین هم دستی بردم به ظرف تنقلات روی میز و شروع کردم به خوردن چیپس و پفک ها. با خودمم گفتم: «فعلا میتونم با خیال راحت بخورم، دیگه یه قرص لاغری دارم خودش همه رو میسوزونه!»

تقریبا سه روز بعد قرص رو آوردن و من شروع کردم طبق دستوری که داده بودن قرص هارو مصرف کردن. اما یه چند روز بعد احساس کردم یه مقداری ضعف دارم و دیگه مثل قبل خیلی خوب نمیتونم بخوابم. اولش با خودم گفتم: «خب طبیعیه، هر قرصی یه عوارضی داره دیگه، عوضش چربی هام میسوزه و با خوردن این ها حداقل یه کاری برای لاغری شکم و پهلوم کردم!» اما این وضعیت چند روز بعد هم ادامه داشت و حتی شدتش بیشتر شد. دیگه با خودم فک کردم فعلا یه مدت خوردن قرص ها رو کنار بذارم چون چند سایز هم کم کرده بودم و دو سه کیلو هم لاغرتر شده بودم. اما همه چیز به همین خوبی نگذشت!!!


چند روزی که گذشت احساس کردم انگار چاق تر از قبل شدم، خیلی تعجب کردم که چطور ممکنه همچین چیزی اتفاق بیافته. اون همه پول خرج کردم برای گرفتن قرص ها و در طول روز هم که سعی کردم کم تر غذا بخورم و بعضی از وعده ها رو هم که حذف کردم. پس چی شد اون همه زحمت؟!؟!؟

چند روزی دقیقا عین افسرده ها بودم، مدام با خودم کلنجار می رفتم. تا این که یه روز وقتی داشتن تلفنی با یکی از دوستام صحبت می کردم، زمانی که از من پرسید چیکار می کنی با چاقی و رژیم و این جور چیزها، داستان رو براش توضیح دادم و بهش گفتم: «پس این داروهای لاغری به چه درد می خورن، رژیم لاغری می گرفتم، فک کنم اوضاعم بهتر بود.» در جواب سوالم بهم گفت: «شک نکن که اگه یه رژیم غذایی درست می گرفتی، وضعت بهتر بود، الان هم غصه ی وزنی که دوباره برگشته رو نمی خوردی.» خیلی کنجکاو شدم و بیشتر ازش پرسیدم که جریان چیه؟ رژیمی سراغ داره؟ متخصص تغذیه خوب میشناسه؟ که اون هم در جواب این سوالام فقط یه سایت رژیم آنلاین بهم معرفی کرد. اولش تعجب کردم و بهش گفتم: «یه بار به تلوزیون و اینجور فضاها اعتماد کردم دیگه سایت که جای خود داره.» اما با حرفاش توجیحم کرد. از وب سایت من و رژیم صحبت کرد. بعد از این که تلفن رو قطع کردم نشستم پشت سیستم و سایت رو سرچ کردم. کلی بالا و پایینش کردم و متوجه شدم این دقیقا چیزیه که میشه بهش اطمینان کرد.

خیلی برام جالب بود که اولین چیزی که دوستم بهش اشاره کرد، این بود که تو خونه بشین و رژیمی رو بگیر که دقیقا با توجه به وزن و قد و شرایط دیگه ی خودت طراحی شده! وقتی سایت رو دیدم هم به این موضوع پی بردم که وقتی میگن رژیم لاغری هوشمند، دقیقا دارن از چی حرف میزنن. شاید شما هم چیزی از این عنوان ندونید. وب سایت من و رژیم اطلاعات شما رو به طور دقیق می گیره و براساس همونا یک رژیم لاغری بهتون میده که با اون می تونین به رویاتون یعنی، لاغری شکم و پهلو هاتون برسین.

خودم اولش خیلی نمیتونستم به این سایت اعتماد کنم چون یه بار مار گزیده شده بودم، اما وقتی کل سایت رو بررسی کردم و نظرات کاربرای دیگه رو خوندم متوجه شدم که میتونم خیلی راحت تر و بدون متوصل شدن به داروهای لاغری و عمل ها و جراحی های مختلف به اون چیزی که خودم می خوام برسم! بدون این که بعدها غصه وزنی رو بخورم که دوباره برگشته!!!




رژیم لاغریرژیم غذایی هوشمندرژیم غذایی لاغریرژیم غذایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید