ویرگول
ورودثبت نام
عطا
عطا
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

امید یا خواب؟


نمیدونم برای شما هم اینطوری هست یا نه، ولی من روزهایی که طبق برنامه ام از خواب بیدار میشم و کارام و انجام میدم امیدوارترم و روزهایی که دیر بیدار میشم احساس میکنم زندگی رو‌باختم و توی یه باطلاق سیاهم. سخت میتونم تنرکز کنم و درکل پیدا کردن امید توی همچین روزهایی برام سخته.

وقتی زود از خواب بیدار میشم با اینکه توی این روزای سرد تو رخت خواب موندن بنظر کار منطقی‌تری میاد ولی یه حس پیروزی کوچیک میده بهت، همون حس کوچیک مثل یه جرقه ست که باعث میشه انبار امید با حرکات بعدی شعله ور شه در حالی که وقتی دیر بیدار میشم یا خواب میمونم بعد بیدار شدن وقتی به دور و برم نگاه میکنم احساس میکنم وقتی که من خواب بودم زندگیم آتیش گرفته و حالا که بیدار شدم با خرابه هاش مواجه میشم، و توی این وضعیت هم میخوام به خودم امید و انگیزه بدم تا بتونم از توی این خرابه ها یه چیزی برا خودم دست و پا کنم.


خوابامیدزندگیتغییر عادت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید