ویرگول
ورودثبت نام
atalanta
atalanta
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

18 مرداد

خب فکر میکنم دیگه یکم بهتره از روابط جدیدم بنویسم

راستش این داستان افسردگیم و اینکه از شغلم زده شدم هنوز ادامه داره

گواهیناممو هنوز نگرفتم ولی میتونم حسش کنم که چقدر بهش نزدیکم

خب موارد دیگه

زبان نمیخونم و فردا هم فاینال دارم

دارم بلخره بعد دوماه استراحت مطلق اوژونی گرانده رو تموم میکنم

منتظرم هرچه سریع تر سر ماه شه و حقوق بگیرم و البته انتظار بعدی که دارم واسه عوض کردن شغلم و رفتن به ارگانیک مایندده

حالا برسم به روابطم

حس خوبی دارم نسبت بهش ، با این رباتای دوست یابی سر ی چن تا قرار رفتم با چن نفر حرف زدم البته که حائز اهمیته توی همه این روابط اونا بودن که درخواست چت میدادن و خب راستش هیچکدومشون خوب پیش نرفت مگر یکیشون که مودم بود ولی استایلم نه ینی برنامه ریز ی نداشتش واسه اینده و تلاشی که میکرد اصلا تایپ من نبود و هم راستا با من نبود ولی نمیتونم اعتراف نکنم که قیافشو دوست نداشتم و حقیقت ظاهری کاملا تایپم بود

راستی توی این مدت که سعی کردم روابط جدید بسازم تونستم اروم و ب سختی به خودم اعتراف کنم که علیرضا یکی از اون مدلای مورد پسندم بود البته بخاطر عقایدش احتمالا این علاقه طولانی نمیشد ولی خب

الان ینفر هست که بیشتر از بقیه ادما دوسش دارم

اها و اینم بگم که با قضیه اسکشوال بودنم دارم کنار میام و میپذیرم و لی هنوزم احتمالو رو هخمون 90 درصد گذاشتم و 10 درصد بهش اجازه خطا دادم

امیر علی الان برام مهمه نمیدونم خیلی تو جوم و چمه

ولی دارم نشانه هایی از خودم بروز میدم که یذره میترسونتم

میدونید که موسویح از دوستای صمیمی منه من حتی یبارم ازش نخواستم توی این یسال بهم عکس بده البته تو فکرم ازش بخوام ولی خب

امیر حسین هم شخصیت جذابی داره و ظاهرش با اینکه خودش دوسش نداره ولی برای من یچیز کاملا اوکیه

در بین تمام اینا مشکلاتی وجود داره مثلا موسویح ازم دوره و صد البته خیاال از ایران رفتنو نداره

امیر حسین کراشمه ولی تمایلی به اتباط نداره

امیر علی فرق داره:) هم مدلشو دوس دارم هم ظاهرش برام اوکیه و بدم نمیاد ازش البته هنوز حضوری ندیدمش ولی دلم روشنه

هم لحن صحبتش برام جالبه

و هم عقاید و هم شخصیتش

و صد البته که با رابطه عاطفی هم مشکلی نداره فقط تنها مشکل بحث رابطه سکشواله ک نمیتونیم باهم کنار بیاییم

صد البته من دوستی باهاشو ترجیح میدم ولی الان از صبح تا شب که بیدارم منتظر پیامشم، هروقت پیام میده ذوق میکنم و حتی هول میشم حتی بخاطرش دوتا انیمه هم دیدم

نمیدونم ولی الان تنها چیزی ک ب فکرم میاد اینکه برم هرچه سریع تر داستانمو شورع کنم تا تابستون تموم نشده و یکار مفید کنم

نمیخوام از نوید براتون بنویسم که نوشتن ازون عوضی فقط هدر دادن عمر کیبوردمه


دوسترابطهعاطفیمغزمشوش
Im in LOVE with art, book, poem, cosmology maybe?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید